Beste mensen van Tele2,
Mijn tele2 is al lang geleden opgezegd. Ik ontvang echter nog steeds mail in de webmail.
Kunnen jullie mijn mailaccount definitief beëindigen?
MVG, Jane
Beste mensen van Tele2,
Mijn tele2 is al lang geleden opgezegd. Ik ontvang echter nog steeds mail in de webmail.
Kunnen jullie mijn mailaccount definitief beëindigen?
MVG, Jane
Hey Jane, je e-mailaccount wordt automatisch afgesloten als je minimaal 180 dagen geen actief Tele2 Thuis abonnement meer hebt. Wil je liever je account direct laten afsluiten? Dan kun je even bellen met mijn collega’s op 020-7544444 of via de Chat op deze pagina. Zij hebben namelijk toegang tot onze Thuis-systemen, die ik zelf niet heb. Anders had ik het graag zelf voor je gedaan.
Laat je het me weten of je mijn collega’s hebt gesproken en of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Ik wil hem ook wel voor je verwijderen, zou je het e-mailadres waar het om gaat in een privé bericht kunnen opsturen, plus de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie?
Dat kan via deze knop: Privé bericht
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.