De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hallo iedereen, mijn mobiel werd vandaag geleverd. Maar de zorgen van AWP (welke zich niet legitimeerde) vroeg om mijn rijbewijs en maakte hiervan een scan of foto. Ik vraag me af of dit de normale procedure is. Het voelt wat gek. Wie heeft hier ervaring mee?
Hallo, ik ben net overgestapt naar tele2, maar mijn data werkt nog niet. Helpdenk krijgt het ook niet aan de gang. Werkend bij Lebara, nu tele2 en nada. Toestel is een xiaomi A2. Simkaart doet het wel in een ander toestel, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.. Iemand tips of ideeen?
Ik kom verschillende combinaties tegen. Van #31#<NUMMER>#, #31#<NUMMER>, *31*<NUMMER> Welke van deze combinatie is de juiste?
Ik heb al 1,5 jaar een abonnement bij Tele 2 dat nog tot augustus loopt. Mijn iPhone 8 was uitgevallen maar, wilt nu niet meer starten. Ik heb van alles geprobeert maar hij wilt niet opstarten. Heb onlangs wel mijn iPhone teruggezet naar fabrieksinstellingen. Mijn vraag was of ik mijn iPhone 8 kan opsturen om te kijken wat het probleem is en het gerepareerd zou kunnen worden, zijn hier kosten aan verbonden? Met vriendelijke groet, Rudsel Senior
Ik zag dat er een aanbieding was voor de iphone 11 en wilde die kopen maar zag dat je er een bundel bij moest kiezen kan ik ook gewoon die losse iphone kopen met korting
Voor de pre-order actie van Samsung Galaxy S20 moet je een pre-order bewijs opsture Volgens alle berichten eerder geplaatst op dit forum zou je pre-order bewijs in mijn mail moeten staan. Echter heb ik Samsung aan de telefoon gehad en alle mails doorgestuurd en wordt niks erkent als pre-order bewijs. Is het mogelijk een nieuw pre-order bewijs te ontvangen?
Goedemiddag! Ik had een vraagje over de rubbere case die normaal gesproken in de doos word meegeleverd vanuit de fabricant. Bij video reviews en unboxings is er altijd een (goedkoope ) case aanwezig, maar bij Tele2 is deze afwezig. In mijn geval gaat het om de Samsung S10 Lite. Het is de zelfde (global) versie die reviewers hebben. Hoe zit dit precies? Mvg Nick Ps, excuus als het in de (het?) verkeerde subforum is.
Weet iemand of de Doogee S68 Pro werkt met de 4g banden/frequenties van Tele2? Of uberhaupt met merken als Doogee, Oukitel, Ulefone? Deze merken zijn hier helaas wat onbekender maar hebben veel robuuste telefoons met grote accu’s, en die zijn in Nederland helaas vrijwel niet te vinden. Ik heb helemaal geen verstand hiervan, maar dit is de lijst met banden die de Doogee ondersteunt: TD-LTE 2300(band 40) FD-LTE 2100(band 1) / 1800(band 3) / 2600(band 7) / 900(band 8) / 800(band 20) Alvast bedankt!
hallo, Ik wou net op mijn telefoon maar zag dat de homeknop gebarsten was, ik heb de iphone 7 van tele 2. Ik heb geen idee hoe dit gekomen is, ik heb hem niet laten vallen. Mijn telefoon wil nu niet meer opstarten en blijft bij het apple logo hangen. Weet iemand of dit te reparen is? En zo ja hoe duur het is en of je nog garantie kan krijgen als de telefoon van tele 2 komt? Alvast Bedankt!
ik druk vaak per ongeluk op de bixby toets.. krijg dan langduring dat startscherm in beeld, irritant, hoe zet ik dat volledig uit?
Goedenavond, De pincode is vergeten door mijn zoon en nu willen we via de pukcode een nieuwe pincode aanmaken, maar de telefoon blokkeert niet met een pukcode maar ellr keer met ...secondes. Hoe kunnen wij de pincode nu achterhalen of veranderen ?
Ik heb sinds eergisteren traag mobiel internet, zelfs 3G is een MB sneller! Heb netwerkinstellingen zojuist gereset, ander toestel enz. Dat waren de tips van de klantenservice.
Ik heb een iPhone 8 die zo’n 1,5 jaar oud is. De batterij is tegenwoordig vrij snel leeg. De batterij conditie is 88%. Valt dat onder de garantie?
(de ‘snelste smartphoneprocessor’ van 2020 & een ‘gigantische hoeveelheid opslag’ van 128 GB) mhmmm….. en dat moet men geloven. Zelfs de Samsung Galaxy s10 heeft meer opslag…. Wat moet men nou denken bij kleine leugens zoals deze, die er toch voor zorgen dat men massaal producten van jullie koopt.
Ik heb sinds afgelopen weekend een Samsung S8. Voorheen had ik een budgettoestel. Ik merk nu dat ik geen tot amper bereik heb met mijn S8, terwijl ik met mijn vorige telefoon altijd wel 80-100% bereik had. Hoe kan dit?
sinds een tijd kan mijn telefoon niet meer verbinden met mij laptop. een andere telefoon kan wel verbinden. in het begin kon mijn telefoon wel verbinden met mij laptop nu ineens niet meer. wifi word wel gepakt op de laptop hotspot vanaf mijn eigen telefoon niet meer verbinden met anderen netwerken staat aan op mijn iphone maar zodra ik mijn iphon met mijn laptop wil verbinden komt er te staan kan niet verbinden met dit netwerk. weet iemand wat te doen
De Nokia 7 Plus is onlangs ge-upgrade naar Android 10. Ook is hierbij de mogelijkheid voor VoWifi toegevoegd. Echter moeten de providers dit uiteraard ook technisch mogelijk maken!! Gaat Tele2 dit ook doen?!
Hoi, Sinds oktober 2019 heb ik een 2-jarig abonnement met de iphone 11 pro afgesloten bij tele 2. Echter is de oplaadpoort vanaf het begin al niet optimaal geweest. Omdat het maar heel af en toe was heb ik het voor lief genomen. Maar nu gebeurt het steeds vaker en is het uniek als hij in 1x helemaal is opgeladen. Ik ga dus de telefoon terugsturen voor reparatie/vervanging, ook aangezien de garantie. Mijn vraag is hoe lang dit duurt? Mvg Josanne Heite
Ik wil graag nummers die ik opgeslagen heb op mijn simkaart, via mijn oude telefoon, graag verwijderen. Waar kan ik dit doen? of heb ik dan een geheel nieuwe simkaart nodig?
I have had a Tele2 subscription since 2017 and would like to buy a new phone with my current subscription (which can be cancelled monthly). Is that possible in my situation?
Ik heb laatst mijn abbonnement verlengt bij Tele2 met een iPhone 11 pro max. Op de website van tele2 stond dat het toestel dual sim zou zijn, dus ben ik er met goede verwachtingen de telefoon gaan bestellen. Ik zou dan graag mijn prive sim (tele2) en zakelijke sim (Vodafone) willen gebruiken. Eenmaal aangekomen blijkt het toestel helaas niet 2 simkaarten aan te kunnen: er past er maar 1 in. Toen ik hier achter kwam ben ik op onderzoek uit gegaan en heb ik ondervonden dat de iPhones alleen in China 2 fysieke simkaarten aankunnen. In de rest van de wereld werken ze met een zogeheten sim kaart en eSim combinatie. Ik zag dat Tele2 nog niet een eSim aanbiedt. Zijn hier wel plannen voor in de nabije toekomst? Ik baal ondertussen toch wel redelijk, aangezien ik nu altijd 2 telefoons bij mij moet hebben tijdens kantooruren.
Iemand in de afgelopen weken ervaring met de levertijd van de Iphone XS 64gb gold? Er is 4+ weken aangegeven en ik krijg nu na 4 weken binnen dat de telefoon er deze week nog niet is. Klantenservice kon me ook niks vertellen dus ben benieuwd naar iemand die recent ook een lange wachttijd heeft gehad.
Krijg net bericht dat er geld berekend word voor buiten bundel kosten, ik kan niet zien wat of van wie. Het blijft nu oplopen hoe kan ik dit stoppen? Telefonisch en per app zijn jullie niet te bereiken? Stop er per direct mee
Hi ik heb een vraagje. Ik ervaar al een paar maanden dat ik mensen niet kan bellen. Ik krijg de melding: The number you have dialed is not in use. Dit gebeurt 8/10 keer als ik iemand moet bellen. Ik vraag me af waar dit probleem vandaan komt? Ligt dit bij de provider of is dit een probleem van mijn iPhone (6s)? Voorheen hielp het nog wel eens om opnieuw op te starten of vliegmodus aan/uit te zetten, maar nu niet meer..
Hallo Tele2, Als iemand mij probeerd te bellen dan krijgen zij op dit moment niks te horen, totdat ze plotseling mijn voicemail horen(telefoon gaat niet over bij mij en ook niet bij degene die mij belt) Ik zie geen gemiste oproepen, enkel dat ik een nieuwe voicemail heb. De telefoon heb ik uit en aan gezet en alle belinstellingen nagekeken, dit lijkt allemaal in orde. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is en hoe we dit op kunnen lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.