beantwoord

Traag mobiel internet

  • 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 103 x bekeken

Ik heb sinds eergisteren traag mobiel internet, zelfs 3G is een MB sneller! Heb netwerkinstellingen zojuist gereset, ander toestel enz. Dat waren de tips van de klantenservice.

icon

Beste antwoord door Malamute 9 oktober 2019, 22:10

Hallo mchamlali,

Is dit altijd op dezelfde plek of heb je ook ergens anders (via een andere zendmast) die testen uitgevoerd met je eigen en/of die andere mobiel?
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo mchamlali,

Is dit altijd op dezelfde plek of heb je ook ergens anders (via een andere zendmast) die testen uitgevoerd met je eigen en/of die andere mobiel?
Bedankt voor je reactie,

Het was op meerdere plekken en toestellen. De klantenservice medewerker van Tele2 heeft iets met mijn abonnement gedaan en het is nu een stuk beter. Geen 100mb+ van voorheen, maar 30mb~. Ben er tevreden mee.

Reageer