beantwoord

iPhone 11 pro max dual sim?

  • 30 March 2020
  • 1 reactie
  • 479 x bekeken

Ik heb laatst mijn abbonnement verlengt bij Tele2 met een iPhone 11 pro max. Op de website van tele2 stond dat het toestel dual sim zou zijn, dus ben ik er met goede verwachtingen de telefoon gaan bestellen. Ik zou dan graag mijn prive sim (tele2) en zakelijke sim (Vodafone) willen gebruiken. 

Eenmaal aangekomen blijkt het toestel helaas niet 2 simkaarten aan te kunnen: er past er maar 1 in.  Toen ik hier achter kwam ben ik op onderzoek uit gegaan en heb ik ondervonden dat de iPhones alleen in China 2 fysieke simkaarten aankunnen. In de rest van de wereld werken ze met een zogeheten sim kaart en eSim combinatie. Ik zag dat Tele2 nog niet een eSim aanbiedt. Zijn hier wel plannen voor in de nabije toekomst? 

 

Ik baal ondertussen toch wel redelijk, aangezien ik nu altijd 2 telefoons bij mij moet hebben tijdens kantooruren. 

icon

Beste antwoord door eric 30 March 2020, 13:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt dus je Tele2 normale simkaart gebruiken en nog een e-sim van een andere provider. Over E-sim van Tele2 hebben we op het forum nog geen positieve berichten gehoord.

T-Mobile is momenteel de enigste grote provider die e-sim ondersteund. Die past er dus welnaast. Wanneer Vodafone e-sim gaat ondersteunen kun je op een forum bij hen vragen.