beantwoord

iphone 8 gaat niet meer aan

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Ik heb al 1,5 jaar een abonnement bij Tele 2 dat nog tot augustus loopt. Mijn iPhone 8 was uitgevallen maar, wilt nu niet meer starten. Ik heb van alles geprobeert maar hij wilt niet opstarten. Heb onlangs wel mijn iPhone teruggezet naar fabrieksinstellingen. Mijn vraag was of ik mijn iPhone 8 kan opsturen om te kijken wat het probleem is en het gerepareerd zou kunnen worden, zijn hier kosten aan verbonden?

 

Met vriendelijke groet,

Rudsel Senior

icon

Beste antwoord door eric 28 April 2020, 19:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt het toestel aanbieden bij Apple, of gebruik maken van de tele2 reparatieservice.

Dit kan als je het toestel bij Tele2 hebt gekocht. Na inspectie wordt het toestel gerepareerd. Mochten er kosten aan verbonden zitten omdat het niet onder garantie valt krijg je eerst een prijsopgave.

Reputatie 7

Beetje simpele vraag, maar wil het toestel ook niet meer opstarten als je het eerst een half uur aan de oplader hebt gehad? En heb je al eens een andere lader geprobeerd? En had je toestel recent problemen met opladen? Soms wil door stof de stekker niet ver genoeg in de telefoon waardoor deze niet meer oplaadt. Dat zorgt allemaal voor een situatie waarin je telefoon niets meer doet. Wellicht is je telefoon het probleem, maar het zou zonde zijn je telefoon op te sturen zonder eerst de lader en stof ophoping te controleren.