beantwoord

Ik kan niet bellen

  • 24 March 2020
  • 4 reacties
  • 165 x bekeken

Hi ik heb een vraagje.
 

Ik ervaar al een paar maanden dat ik mensen niet kan bellen. Ik krijg de melding: The number you have dialed is not in use.

Dit gebeurt 8/10 keer als ik iemand moet bellen. Ik vraag me af waar dit probleem vandaan komt?

Ligt dit bij de provider of is dit een probleem van mijn iPhone (6s)?

 

Voorheen hielp het nog wel eens om opnieuw op te starten of vliegmodus aan/uit te zetten, maar nu niet meer.. 

icon

Beste antwoord door eric 25 March 2020, 17:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou eens een andere telefoon proberen.

Ik zou eens een andere telefoon proberen.

Heb ik even geprobeerd en dan kan ik inderdaad wel bellen. Probleem zal dan mijn telefoon zijn, enig idee waar het aan ligt?

Reputatie 7
Badge +12

Je zou nog eens kunnen proberen om je telefoon op 3G te zetten. 

Schakelen tussen 3G/4G - 

  1. Selecteer Instellingen.
  2. Selecteer Mobiel netwerk.
  3. Selecteer Opties mobiele data.
  4. Selecteer Gesprekken en data.
  5. Om 3G in te schakelen, selecteer 3G.
  6. Om 4G in te schakelen, selecteer 4G.

En als dit ook niet werkt ben je toch toe aan een nieuwe telefoon. Ik denk niet dat jouw Iphone nog onder garantie valt?

 

Je zou nog eens kunnen proberen om je telefoon op 3G te zetten. 

Schakelen tussen 3G/4G - 

  1. Selecteer Instellingen.
  2. Selecteer Mobiel netwerk.
  3. Selecteer Opties mobiele data.
  4. Selecteer Gesprekken en data.
  5. Om 3G in te schakelen, selecteer 3G.
  6. Om 4G in te schakelen, selecteer 4G.

En als dit ook niet werkt ben je toch toe aan een nieuwe telefoon. Ik denk niet dat jouw Iphone nog onder garantie valt?

 

Nee inderdaad geen garantie😅 Toch maar een nieuwe telefoon.. In ieder geval bedankt voor je hulp!