beantwoord

iphone 11 kortings actie

  • 24 April 2020
  • 5 reacties
  • 214 x bekeken

Ik zag dat er een aanbieding was voor de iphone 11 en wilde die kopen maar zag dat je er een bundel bij moest kiezen kan ik ook gewoon die losse iphone kopen met korting

icon

Beste antwoord door pipodeclown 24 April 2020, 21:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Nee, als je losse toestellen wilt kopen dan kun je bij retailers terecht zoals mediamarkt en mobiel.nl.

Bij Tele2 kun je 4 maanden voordat je abonnement afloopt een verlenging met toestel bestellen.

Reputatie 7

Nee, de prijs voor het toestel  is bij Tele2 aantrekkelijk omdat je een korting krijgt, juist omdat je het in combinatie met een abonnement koopt. Tele2 is als telecomprovider primair verkoper van abonnementen en kan daarbij ook toestellen leveren. 

Ik zag dat er een aanbieding was voor de iphone 11 en wilde die kopen maar zag dat je er een bundel bij moest kiezen kan ik ook gewoon die losse iphone kopen met korting

Ik heb nog een vraag want hebben jullie nog winkels want op de ene website staat alle winkels gesloten en op de andere vandaag geopend dus is de winkel in Eindhoven nog open of niet?

 

Reputatie 7

Ik zag dat er een aanbieding was voor de iphone 11 en wilde die kopen maar zag dat je er een bundel bij moest kiezen kan ik ook gewoon die losse iphone kopen met korting

Ik heb nog een vraag want hebben jullie nog winkels want op de ene website staat alle winkels gesloten en op de andere vandaag geopend dus is de winkel in Eindhoven nog open of niet?

 

Tele2 heeft geen fysieke winkels meer: https://www.tele2.nl/winkels/

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 is het online merk van t-mobile.  Je kunt wel in de winkels van t-mobile terecht, maar die verkopen alleen het merk t-mobile.