Skip to main content

Krijg net bericht dat er geld berekend word voor buiten bundel kosten, ik kan niet zien wat of van wie. Het blijft nu oplopen hoe kan ik dit stoppen? Telefonisch en per app zijn jullie niet te bereiken? Stop er per direct mee

Ik zie alleen op de app dat het blijft oplopen? Tele2 niet te bereiken... Hoe moet ik dit stoppen

Jochem


In de app zie je ook een catagorie waarop de buiten de bundelkosten worden gemaakt. Welke is dat?


Die kosten maak je zelf en kan je dus zelf stoppen. Bel je naar het buitenland, bel je meer dan je bundelof gebruik je meer data dan in je bundel zit?


Handy uitschakelen. 


Hey @Jochemm ,

Welkom op onze community! 

Dat is even schrikken als je jouw kosten ziet oplopen.
Wat is er precies aan de hand met jouw buiten de bundel kosten?

Hebben de tips van @eric & @pipodeclown geholpen?
Ik hoor graag van je zodat wij je meteen verder kunnen helpen. 

We staan voor je klaar! :muscle:


@Cas van Tele2 wat er aan de hand is met zijn oplopende kosten probeert de TS hier te ontdekken omdat Tele2 inzicht heeft in de systemen.

Ze lopen blijkbaar op

Misschien is het dan beter om meteen naar zijn details te vragen want dat scheelt weer een post waarop gewacht moet worden terwijl ondertussen de kosten op blijven lopen.

En blijkbaar weet de TS niet waar het vandaan komt.


@Cypher 
Bedankt voor je hulp! :thumbsup:
De tips van @eric en @pipodeclown zijn top. Mogelijk wordt het probleem daarmee opgelost!

De klant heeft zelf ook inzicht in kosten, via Mijn Tele2.

Als dat niet zo is dan kan TS mij een bericht sturen. 

Ik probeer het hier in het topic op te lossen..

 

@Jochemm Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens als je er niet uitkomt?

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Ik sta voor je klaar!

 


@Cas van Tele2 wat er aan de hand is met zijn oplopende kosten probeert de TS hier te ontdekken omdat Tele2 inzicht heeft in de systemen.

Ze lopen blijkbaar op

Misschien is het dan beter om meteen naar zijn details te vragen want dat scheelt weer een post waarop gewacht moet worden terwijl ondertussen de kosten op blijven lopen.

En blijkbaar weet de TS niet waar het vandaan komt.

Of TS denkt dat zijn abonnement iets anders in elkaar steekt, dan werkelijk het geval is. Zijn we hier ook vaak genoeg tegengekomen.


Dat kan, maar dan is snelheid toch gevraagd ( hij klonk nogal wanhopig)

Des te eerder de T.S. het weet, des te eerder kan hij ingrijpen om erger te voorkomen.

Misschien is het wel een technische fout, weten wij veel.

En net die dag was Tele2 trouwens totaal niet te bereiken.

Maar goed hij kan het idd ook zelf gedaan hebben, maar dat weet ik ook niet.

 

 


 Op 25 maart was er inderdaad een storing met het keuzemenu van de klantenservice vanaf 16.00.
Webcare was wel bereikbaar! :muscle: 

Ik hoop dat het probleem van TS is opgelost, daar hij nalaat om te reageren. 

Bedankt voor jullie hulp guys.
Stay safe!