beantwoord

oplaadpoort defect

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 150 x bekeken

Hoi,

 

Sinds oktober 2019 heb ik een 2-jarig abonnement met de iphone 11 pro afgesloten bij tele 2.

Echter is de oplaadpoort vanaf het begin al niet optimaal geweest. Omdat het maar heel af en toe was heb ik het voor lief genomen. Maar nu gebeurt het steeds vaker en is het uniek als hij in 1x helemaal is opgeladen.

Ik ga dus de telefoon terugsturen voor reparatie/vervanging, ook aangezien de garantie. 

Mijn vraag is hoe lang dit duurt?

 

Mvg 

Josanne Heite

icon

Beste antwoord door eric 2 April 2020, 11:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Meestal ben je per post een week of 3 verder. Je kunt ook direct naar een Apple store gaan.  Zeker binnen een jaar na aankoop zijn die heel coulant en kun je er op wachten.

Hier kun je info vinden en dan een support ticket aanmaken.

 

 

Meestal ben je per post een week of 3 verder. Je kunt ook direct naar een Apple store gaan.  Zeker binnen een jaar na aankoop zijn die heel coulant en kun je er op wachten.

Hier kun je info vinden en dan een support ticket aanmaken.

 

Bedankt! Zie ik het nou verkeerd of zit er alleen een apple store in amsterdam?

 

Reputatie 7
Badge +12

Jazeker. Bij het Leidsche plein. Maar het lijkt erop dat Apple door Corona zijn winkels heeft gesloten. :( https://www.apple.com/nl/retail/geniusbar/

Jazeker. Bij het Leidsche plein. Maar het lijkt erop dat Apple door Corona zijn winkels heeft gesloten. :( https://www.apple.com/nl/retail/geniusbar/

Okee! Ja dat was te verwachten inderdaad.  

Ik woon bovenin overijssel dus amsterdam is sowieso niet echt een optie dan..Jammer dat er niks in de buurt zit.

Toch bedankt voor de tips!

Reputatie 7
Badge +12

Hier vind je de overige reparatie informatie. (als je de telefoon bij www.tele2.nl of een Tele2 winkel hebt gekocht)