De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Ook ik moet voor 1 juni geloven aan een nieuwe telefoon i.v.m. het einde van 2g.Nu heb ik begrepen (of verkeerd begrepen :) ) dat een vinkje “4g” niet per se genoeg is om gebruik te maken van het netwerk …? (Is VoLTE bijv. wel of niet vereist?)Lang verhaal kort: kan iemand met meer verstand van zaken mij vertellen of deze modellen na 1 juni nog te gebruiken zijn bij Tele2? Ze staan niet genoemd op de lijst op de site.Nokia 225 4GNokia 6300 4GNokia 8000 4GNokia 2720 4GBonusvraag: momenteel gebruik ik geen data. Moet ik er rekening mee houden dat een 4G-toestel wél data gaat verbruiken voor bijv. bellen of automatische processen? (Bij app-gebruik snap ik het uiteraard :) )Dank!
Hallo allen, Ik heb een defecte iPhone 11 ingestuurd omdat er plotseling op geen enkele mogelijkheid meer verbinding te maken was met het mobiele netwerk. Nu blijkt deze niet te repareren.Na een bijzonder gesprek met DynaFix (waar Tele2 me naar toe doorverwees) konden zij mij totaal niet zeggen of ik een nieuw toestel zou krijgen (waar ik recht op heb) of een refurbished toestel (waar ik niet mee akkoord ga). Is dit een normale gang van zaken? Hoe kan het bedrijf dat de "reparatie” regelt niet weten wat voor toestel nu naar mij onderweg is?De vrouw aan de telefoon vond het logisch dat ik niet een nieuw toestel kreeg want ik heb immers een gebruikt toestel ingestuurd voor reparatie!? Ik heb haar aan het consumentenrecht herinnerd maar nogmaals, het werd een bijzonder gesprek.Ik heb me gauw even ingelezen, het schijnt dus vaker te gebeuren en de mensen die het tot een zaak lieten komen hebben elke keer gelijk gekregen bij de kantonrechter. Nu mijn grote vraag: is het bekend of Tele2 dit
Ik heb vanmiddag de iphone pro max gold 128 gb besteld. Helaas heb ik nog geen email ontvangen voor het bezorgen van mijn toestel. Weet iemand of het toestel momenteel leverbaar is? Er stond wel voor 23.30 besteld, morgen afgeleverd…
Ik heb vanmorgen een mijn abonnement verlengd maar had 5 uur later nog geen mail van AMP ontvangen voor een bezorgafspraak. Tele2 geeft zelf in de mail aan dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP moet ontvangen. Omdat dit uren later niet het geval was heb ik gechat met een medewerker en die zag dat het toestel niet op voorraad was? De website geeft anders aan. Nu heb ik geen idee hoe lang ik zou moeten wachten. Daar had de medewerkster helaas ook geen antwoord op.
Goede dag, Ik heb vandaag de Samsung s21 5G binnen gekregen, maar toen ik hem bestelde kreeg ik aangeven dat als ik 5g zou nemen dan kreeg ik daar gratis draadloze oortjes bij. Maar ik heb dus de oortjes niet meegeleverd gekregen, hoe zit het daar nu mee? Worden die later geleverd?Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet,Esmée Bakker
Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik 3x foute code perongeluk ingevuld hebHoe kan ik deze deblokkeren
Goedenmorgen,Ik ben mijn pukcode kwijt en deze heb ik nodig omdat mijn simkaart is geblokkeerd, ik heb nog geen tele2 account om deze pukcode op te vragen van ik kan geen account aanmaken zonder hem te verriferen en dat gaat via sms maar die ontvang ik natuurlijk niet. Al wil ik het via email doen gaat dat ook niet want krijg niks binnen hopelijk kan ik geholpen worden, want kan al 3 dagen niet bellen of gebruik maken van mijn abbonement. Met vriendelijke groet. T-jay
Ik heb bij Tele2 een abonnement afgesloten met de nieuwe iphone. Ik heb hier een origineel oplaadblok bij bestelt. Tot mijn verbazing werkt het snoer wat bij de telefoon is geleverd sinds dag 1 af en toe. Ik heb het blok,snoer en telefoon allemaal apart getest en het probleem zit zich in het bijgeleverde snoer. Het snoer is 2 dagen oud zit geen knik in en ik heb alleen originele producten gebruikt. Hoe kan ik zo snel mogelijk een nieuwe krijgen?
Ik heb sinds 13 mei 2020 een mobiele abonnement bij tele 2 met een iPhone 11 erbij. Echter binnen een jaar tijd is mijn batterij conditie 75%! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt met een iPhone en vind het heel slecht. Vergoeden jullie dit? Of sturen jullie een nieuwe iPhone op? Want ik betaal er wel voor.
Ik had een vraag Tele 2 koopt zijn iPhones in bij Apple ik was benieuwd of Amerika geld voor krijgt of de Apple in Amerika laat het me weten dankjewel.
Hi,I have this issue with my phone (Samsung Galaxy S10+), my SIM is not being recognized. I recently ordered a new one and activated it and the same issue is still happening. I get the error message “Please insert a SIM card to access network services” when it’s already in there. I also get “com.android.phone keeps stopping” and I’ve tried everything to get it to work, including force stopping, clearing cache, data, etc. but nothing is working. Apparently one of the new Android updates is causing certain apps to keep crashing, so I suspect this is the issue as it was working perfectly fine before this update. I am currently on Android 11 Version G975FXXU9FUBD. There’s no new updates for my phone. What can I do?
Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?
Ik krijg van Samsung de volgende boodschap nadat ik mijn telefoon heb aangemeld voor de cashback actie. "Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs. " Ik heb de telefoon online gekocht dus er staat ook geen winkel op de factuur. Hoe kan ik alsnog mee doen aan de actie? Mvg, Rien
Hallo,Ik heb al sinds een behoorlijke tijd ( geen vaste punt/datum ) dat mijn Samsung Galaxy S10 Lite erg slecht belt. Hij gaat gewoon over en neemt prima op alleen valt continu mijn microfoon geluid weg voor degene die aan de andere kant van de lijn. Dus dat maar de helft van een zin te verstaan is bijvoorbeeld. Locatie maakt geen verschil of dit buiten of binnen is.Is dit een bekend probleem of waar zou dit aan kunnen liggen? Mvg Gerrit
Is er al iets bekend wanneer de Samsung A51 uitgeleverd word?
Hii, ik heb vanmiddag een nieuw toestel uitgekozen bij jullie. Ik kreeg een mail van aanbetaling die ik binnen 2 uur moest betalen. Tijdens het betalen heb ik hem afgebroken omdat er wat tussen kwam. Nu kan ik de link niet meer gebruiken om te betalen maar ik wil hem wel graag betalen en verder gaan. Kan er eventueel een nieuw link gestuurd worden ?
Ik heb op 24 februari de iPhone pro max goud 128 gb besteld. De levertijd was toen 3 weken. Nu keek ik van de week op de site van tele 2 en daar stond direct leverbaar. Is dit wel goed gegaan, ik heb namelijk nog steeds niks vernomen en mijn bestelling is nog niet verwerkt. Alvast bedankt
Vanaf 11februari ben ik dagelijks aan het bellen met de klantenservice. ik heb namelijk een telefoon besteld en vooraf betaald. De bezorger kwam de telefoon brengen maar omdat jullie het niet goed hebben staan in het systeem, kon ik de mobiel niet in ontvangst nemen.ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en soms ook uren in de wacht gestaan terwijl daarna de verbinding verbroken werd. elke keer krijg ik de mededeling dat ik geduld moet hebben en dat ik mijn geld spoedig terugkrijg. Ook heb ik een betalingsbewijs opgestuurd en binnen 11 dagen zou ik hier bericht van ontvangen ( niks vernomen). Ook probeer ik het te regelen via het hoofdkantoor maar ook daar kunnen ze mij niet helpen.wanneer krijg ik mijn 580 euro terug? Ik wacht inmiddels een maand op mijn geld.
Vanaf wanneer is dit toestel weer leverbaar? Afgelopen zondag besteld maar nog steeds niet leverbaar.
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen. Telefoon heeft een aantal beschadigingen. Contact gehad met de klantenservice. Kan hem terug sturen, maar dan moet ik het hele abonnement annuleren? Klopt dat?
Hoi!ik heb op 18-02 de samsung s21 128GB grijs besteld. Op de site stond dat het vanaf 19 februari weer beschikbaar is.In de mail staat als volgt “Je ontvangt binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt Tele2 contact met je op binnen 1 werkdag. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen. ”Ik wist dat het nog niet op voorraad was, maar ik heb geen andere mail ontvangen binnen 1 werk dag. Ik heb mijn spam ook doorzocht, maar heb niks kunnen vinden. Klopt dit? Of krijg ik geen andere mailtje?Dank u voor uw tijd en moeite!
Hi, joe kan het zo zijn dat gsmweb een Tele2 abonnement van de iPhone 12 Pro Max goedkoper aanbied?
Ik ben aan het kijken naar verlenging met nieuwe smartphone.Alleen ik kom er niet uit. In EU krijgt de S21 de Exynos 2100.Na verschillende berichten te hebben gelezen.Blijkt de processor niet goed te presteren en wordt de telefoon aardig warm.Ik vindt het zelf ook raar dat ze bij de S21 de resolutie hebben verlaagd en dat ze een plastic achterkant hebben gegeven.De Iphone 12 gebruikt in alle toestellen de A14 Chip.Deze presteert heel goed en er zijn nog geen problemen ondervonden.De kwaliteit van de telefoon zelf ligt hoog en de material dat gebruikt wordt. Als je naar de prijs kijkt dan daalt de Iphone veel langzamer dan de Samsung S SeriesDaarbij heb je het gevoel dat je de waarde bij de iphone sneller eruit haalt.IOS gaat bij de toestellen “ook veel langer mee dan de Android updates " Twee Jaar “Ik ben zelf ook aan het kijken hoe sommige toestellen presteren in gaming.een tussendoortje is altijd fijn om te hebben.Hiervan kan ik geen makkelijke reviews vinden of benchmarks. Zijn er
Mijn Samsung A51 begon gisteravond uit het niets opnieuw op te starten. De telefoon bleef heel de tijd haken op het opstartscherm met logo, een zogenaamde bootloop. Ik kan helemaal niks meer met mijn telefoon. Ik probeerde in de beveiligde mode te komen en ik probeerde zelfs een reset maar het werkte beide niet. Ook heb ik mijn telefoon helemaal leeg laten gaan maar hierna kreeg hij weer precies hetzelfde probleem. Ik heb wel iets gelezen over een download mode, maar ik weet niet precies hoe ik hierin kom. Kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere oplossing?
Sinds een dag heb ik een paars plekje zitten in mijn scherm van mijn iPhone 11. Deze is goed te zien als er iets donkers op mijn telefoon staat en is verder af en toe lichtelijk te zien. Hij zit op een plek die flink stoort.Na een korte Google search kan het iets zijn met te veel druk op het scherm. Nu is dat vreemd aangezien ik sinds dat het vlekje er is mijn telefoon niet heb laten vallen, ergens tussen heb laten komen of veel druk op het scherm gezet. Er zit ook een sterk extra beschermend hoesje om heen (van Mous) en een tempered glass screen protector op, hierdoor vind ik het extra vreemd.Is er een mogelijkheid dat dit opgelost kan worden via de standaard 24 maanden garantie die ik bij mijn toestel krijg? Alvast bedankt voor het antwoorden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.