beantwoord

Samsung A51 bootloop opstarten vanzelf

  • 21 February 2021
  • 4 reacties
  • 434 x bekeken

Mijn Samsung A51 begon gisteravond uit het niets opnieuw op te starten. De telefoon bleef heel de tijd haken op het opstartscherm met logo, een zogenaamde bootloop. Ik kan helemaal niks meer met mijn telefoon. Ik probeerde in de beveiligde mode te komen en ik probeerde zelfs een reset maar het werkte beide niet. Ook heb ik mijn telefoon helemaal leeg laten gaan maar hierna kreeg hij weer precies hetzelfde probleem. Ik heb wel iets gelezen over een download mode, maar ik weet niet precies hoe ik hierin kom. Kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere oplossing?

icon

Beste antwoord door eric 21 February 2021, 09:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat vervelend. Als dergelijke dingen spontaan ontstaan is toch vaak een hardware probleem de onderliggende oorzaak. Misschien vocht of een val. Als je het toestel bij een retailer hebt gekocht kun je daar voor reparatie zijn. Heb je hem direct bij Tele2 gekocht kun je hier zien hoe je een reparatie aanmelden.

Wat vervelend. Als dergelijke dingen spontaan ontstaan is toch vaak een hardware probleem de onderliggende oorzaak. Misschien vocht of een val. Als je het toestel bij een retailer hebt gekocht kun je daar voor reparatie zijn. Heb je hem direct bij Tele2 gekocht kun je hier zien hoe je een reparatie aanmelden.

Aan vocht of een val kan het niet liggen aangezien ik zorg dat ik niet met dat soort situaties te maken krijg. Ook kan ik niet aanmelden voor reparatie aangezien ik het IMEI-1-nummer niet kan krijgen doordat mijn telefoon niet meer aangaat...

Reputatie 7
Badge +12

Vocht of val wordt door een reparateur vastgesteld. Er zitten in het toestel vochtdetectoren die verkleuren als er vocht is binnengedrongen. Maar dit was maar een voorbeeld. Mocht het niet onder garantie vallen kriig je eerst een prijsopgave voordat ze iets gaan repareren.

Het imei nummer staat ook op de verpakking en zou ook op een factuur moeten staan. Die heb je ook nodig om aankoopdatum aan te tonen i.v.m. eventuele garantie.

Vocht of val wordt door een reparateur vastgesteld. Er zitten in het toestel vochtdetectoren die verkleuren als er vocht is binnengedrongen. Maar dit was maar een voorbeeld. Mocht het niet onder garantie vallen kriig je eerst een prijsopgave voordat ze iets gaan repareren.

Het imei nummer staat ook op de verpakking en zou ook op een factuur moeten staan. Die heb je ook nodig om aankoopdatum aan te tonen i.v.m. eventuele garantie.

Oke hartstikke bedankt ik heb het nummer nu gevonden