beantwoord

batterij conditie

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 255 x bekeken

Ik heb sinds 13 mei 2020 een mobiele abonnement bij tele 2 met een iPhone 11 erbij. Echter binnen een jaar tijd is mijn batterij conditie 75%! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt met een iPhone en vind het heel slecht. Vergoeden jullie dit? Of sturen jullie een nieuwe iPhone op? Want ik betaal er wel voor. 
 

icon

Beste antwoord door eric 11 April 2021, 21:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Apple geeft specifieke informatie over de batterij. Voornamelijk dat het afhangt hoe je de telefoon gebruikt.

Als je dit wilt laten repareren kun je direct bij Apple een case aanmaken en eventueel langsgaan bij een Apple store.

Je kunt ook de reparatie service van Tele2 gebruiken. Of het onder garantie valt wordt bepaald tijdens het onderzoek naar het defect door het gecertificeerde reparatie bedrijf.

Reputatie 7

Er zijn veel oorzaken waardoor de kwaliteit van een batterij achteruit gaat, bijvoorbeeld als de telefoon warm wordt doordat deze in de zon ligt. Slijtage aan de batterij door normaal gebruik valt niet onder garantie. Heb je in de instellingen geoptimaliseerd opladen aan staan? Het beste is om je telefoon ook niet helemaal leeg te maken en niet te vaak tot 100% op te laden. Het vervangen van de batterij van een iPhone 11 buiten garantie kost bij Apple 75 euro.