beantwoord

pukcode nodig

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 114 x bekeken

Goedenmorgen,

Ik ben mijn pukcode kwijt en deze heb ik nodig omdat mijn simkaart is geblokkeerd, ik heb nog geen tele2 account om deze pukcode op te vragen van ik kan geen account aanmaken zonder hem te verriferen en dat gaat via sms maar die ontvang ik natuurlijk niet. Al wil ik het via email doen gaat dat ook niet want krijg niks binnen hopelijk kan ik geholpen worden, want kan al 3 dagen niet bellen of gebruik maken van mijn abbonement.

 

Met vriendelijke groet.

 

T-jay

icon

Beste antwoord door pipodeclown 19 April 2021, 23:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Kun je nergens een telefoon lenen om op te bellen?

Hier gaan ze natuurlijk nooit je pukcode neerschrijven. 

Kun je nergens een telefoon lenen om op te bellen?

Hier gaan ze natuurlijk nooit je pukcode neerschrijven. 

 

Daarom hoop ik op een reactie in de prive Chat, maar toch bedankt voor het mee denken.

Reputatie 7
Badge +8

In de chat kun je vragen.

Medewerker spreken.

Blijkbaar kom je dan bij een echt persoon. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey T-jay, je pukcode kwijt zijn is nooit fijn! Maar geen zorgen, ik ga je hierbij helpen. Voordat ik je pukcode naar je op kan sturen moet ik eerst een strenge ID-check doen. Dit zijn 4 controle vragen over je abonnement. Zodra je door deze check heen bent, heb je binnen no time jouw pukcode om alles weer te kunnen doen.

Zou je mij een privébericht willen sturen? Dan zetten we ons gesprek daar voort.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

Reputatie 7

De puk code staat ook op het plastic kaartje/pasjewaar je je simkaart uit hebt gedrukt.