Skip to main content
beantwoord

Samsung cashback

  • 26 maart 2021
  • 1 reactie
  • 253 x bekeken

Ik krijg van Samsung de volgende boodschap nadat ik mijn telefoon heb aangemeld voor de cashback actie.

 

"Er is geen winkel zichtbaar (of leesbaar) op de kopie van het aankoopbewijs. "

 

Ik heb de telefoon online gekocht dus er staat ook geen winkel op de factuur. 

Hoe kan ik alsnog mee doen aan de actie? 

 

Mvg, 

Rien

Beste antwoord door eric

Wat zijn de preciese aanwijzingen van Samsung wat je moet inleveren?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2021

Wat zijn de preciese aanwijzingen van Samsung wat je moet inleveren?