beantwoord

Paars plekje te zien op scherm

  • 21 February 2021
  • 4 reacties
  • 1479 x bekeken

Sinds een dag heb ik een paars plekje zitten in mijn scherm van mijn iPhone 11. Deze is goed te zien als er iets donkers op mijn telefoon staat en is verder af en toe lichtelijk te zien. Hij zit op een plek die flink stoort.

Na een korte Google search kan het iets zijn met te veel druk op het scherm. Nu is dat vreemd aangezien ik sinds dat het vlekje er is mijn telefoon niet heb laten vallen, ergens tussen heb laten komen of veel druk op het scherm gezet. Er zit ook een sterk extra beschermend hoesje om heen (van Mous) en een tempered glass screen protector op, hierdoor vind ik het extra vreemd.

Is er een mogelijkheid dat dit opgelost kan worden via de standaard 24 maanden garantie die ik bij mijn toestel krijg? Alvast bedankt voor het antwoorden.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 February 2021, 00:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Sinds een dag heb ik een paars plekje zitten in mijn scherm van mijn iPhone 11. Deze is goed te zien als er iets donkers op mijn telefoon staat en is verder af en toe lichtelijk te zien. Hij zit op een plek die flink stoort.

Na een korte Google search kan het iets zijn met te veel druk op het scherm. Nu is dat vreemd aangezien ik sinds dat het vlekje er is mijn telefoon niet heb laten vallen, ergens tussen heb laten komen of veel druk op het scherm gezet. Er zit ook een sterk extra beschermend hoesje om heen (van Mous) en een tempered glass screen protector op, hierdoor vind ik het extra vreemd.

Is er een mogelijkheid dat dit opgelost kan worden via de standaard 24 maanden garantie die ik bij mijn toestel krijg? Alvast bedankt voor het antwoorden.

Het gaat er om of er iets is gebeurd voordat het vlekje was te zien. Het kan in een tas of broekzak dat er druk wordt uitgeoefend als je bijvoorbeeld ergens tegenaan staat, daar is geen vallen voor nodig en beschermt een hoesje niet tegen. Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/reparatie

Ik zie dat er wat fout is gegaan bij het schrijven van het berichtje, excuus. Ik bedoelde voordat het plekje er was natuurlijk, sinds moest in dit geval voordat zijn.

Reputatie 7

Helder! Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie. Of het onder garantie wordt gemaakt kan alleen de reparateur een uitspraak over doen.

Duidelijk, bedankt!