Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik 3x foute code perongeluk ingevuld heb
Hoe kan ik deze deblokkeren
Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik 3x foute code perongeluk ingevuld heb
Hoe kan ik deze deblokkeren
Volgens mij kan dat niet.
Of lukt het met de pukcode?
Nieuwe simkaart bestellen waarschijnlijk.
Normaal moet dat gaan met een pukcode maar kan nergens vinden waar ik dat kan doen
Kijk in mijn.tele2.nl onder producten.
De pukcode staat in Mijn Tele2 en op het plastic pasje waar je de simkaart uit hebt gedrukt.
Pukcode heb ik alleen waar kan ik die invullen zo dat ik weer kan bellen en gebeld worden en dat lukt niet
Door de simkaart in je toestel te plaatsen en je toestel aan te zetten. Afhankelijk van wat je zelf hebt ingesteld zal je toestel om een toegangscode voor het toestel vragen en daarna voor de PIN (of in jouw geval pukcode) voor de simkaart.
Dankjewel het is gelukt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.