beantwoord

Beschadigde telefoon gekregen

  • 23 February 2021
  • 3 reacties
  • 58 x bekeken

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen. Telefoon heeft een aantal beschadigingen. Contact gehad met de klantenservice. Kan hem terug sturen, maar dan moet ik het hele abonnement annuleren? Klopt dat?

icon

Beste antwoord door Juuliiaa27 23 February 2021, 18:10

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vroeger kon je hem ter reparatie sturen en erbij vermelden dat het om een DOA ging. 

Check eens wat er gebeurt als je inderdaad deze telefoon aanmeldt.

Hi Eric,

 

Kan hem helaas niet als reparatie aanmelden omdat het toestel er nog niet tussen staat..

Ik heb geen zin om de hele bestelling te annuleren. Als ik het goed heb begrepen namelijk word mijn hele abonnement geannuleerd, en daar zit ik niet op te wachten..

Update: enige oplossing is om de gehele bestelling te annuleren. Dat ondertussen maar gedaan.