De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb meerdere malen gelezen, maar ook ervaren dat Tele2 in uitzonderingen de BKR a2 codering verwijdert. Meerdere malen gebelt maar niet verder gekomen. Ik weet dat dit mijn eigen fout is, maar door dit kan ik waarschijnlijk volgende week mijn droomhuis niet kopen. (Overigens direct betaald destijds) Ik hoop dat een van jullie dit leest en mij kan helpen, ik ben echt wanhopig. Alles op orde en een stomme registratie van 600 gooit roet in het eten. PLEASE, DELETE MIJN BKR..
Ik heb een nieuwe sim kaart binnengekregen alleen me oude sim is kapot en kan daardoor geen verificatie doen en ook niet via mijn tele2 activeren
Hoi! Ik heb zojuist mijn huidige iPhone 11 abonnement afbetaald. Nu staat er dat ik pas over 1 dag en 23 uur kan verlengen. Kan ik ondertussen wel al een ander telefoon-abonnement afsluiten? Of moet ik wachten totdat de timer van mijn vorige abonnement verlopen is. Mvg,Fabian Wout
Goedenavond,Na 4 jaar dezelfde simkaart te gebruiken ben ik het kaartje met mijn pukcode kwijt. Helaas heb ik ook niet eerder gebruik gemaakt van Mijn TELE2 waardoor ik nu online niet bij mijn pukcode kan. Is er iemand die mij aan mijn pukcode kan helpen. Groetjes Lisa
Goedemorgen,ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekregen alleen ik kan m niet activeren. Ik krijg geen SMS omdat de sim niet geactiveerd is.
Hoi! Ik ben net overgestapt naar Tele2 maar ontvang nu helemaal geen verificatie smsjes weer (bijvoorbeeld van Klarna). Is hier een oplossing voor? Ik kan nu dus namelijk helemaal niet meer op mijn Klarna account komen en dit is wel belangrijk.
Beste Tele2,Afgelopen tijd heb ik veel contact gehad omtrent het vervroegd verlengen van mijn abonnement. De eerste keer was er door een medewerker van Tele2 een bestelling geplaatst die niet goed is door gekomen Hierdoor heb ik telefonisch contact gezocht wel 12 keer en zou meerdere malen terug gebeld worden dit is tot heden niet gebeurt en nog steeds geen antwoord op me vraag hoelang het zo duren tot ik me telefoon binnen heb?Ik had 7 dagen de tijd om een vervroegde abbo + iphone 12 af te sluitenIk hoor graag wat de mogelijkheden zijn.Groet,M.C
Beste, Momenteel heb ik een sym only abonnement lopende (al ongeveer 5 maanden). Ik wil een nieuwe telefoon kopen met een bijbehorende abonnement, kan ik met mijn huidige sym only abonnement verlengen met een nieuwe telefoon erbij? Zodat ik hem per maand kan afbetalen.
Is er een stappenplan ter beschikking om mijn mobieltje zonder internet in te stellen?Dit naar aanleiding van het overschrijden van een datalimiet.Sinds kort heb ik een samsung A21s.Ik wil dus geen gebruik maken van b.v. de instellingen van Samsung, Google en allerlei apps.Is het tevens mogelijk om mijn aanmelding via de simcode uit te zetten?Heb via de mogelijkheid: instellingen → privé gezocht, doch kon geen optie vinden.Ik wil alleen het mobieltje gebruiken als telefoon.In afwachting van een reactie.
Hi allen,Na enkele jaren bij Tele2 te hebben gezeten, ben ik per 30-04-21 naar een andere provider overgestapt. Dit was ook de afloopdatum van mijn 2-jaar mobiele abonnement. Dit heb ik enkele maanden van tevoren al in gang gezet. De nieuwe provider zou mijn opzegging automatisch regelen.Echter krijg ik nu wel een factuur over de maand mei. Ik kan deze factuur niet openen, omdat ik niet kan inloggen op Mijn Tele2. Zo worden mijn inloggegevens niet herkend en mijn mobiele nummer ook niet als ik mijn inloggegevens wil opvragen.Wat kan ik het beste doen? Ik heb net de klantenservice gebeld, maar had 30 wachtenden voor me. Ik zou graag zeker willen weten dat ik in juni niet weer een factuur ga krijgen en zou de factuur van mei graag in willen kunnen zien.Alvast bedankt,
Ik heb een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, omdat mijn oude simkaart gestolen is. Ik wil graag mijn nieuwe simkaart activeren, maar het lukt niet, want ik krijg de verificatie code op de oude simkaart. Wat moet ik doen?
Hallo, Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog geen tele2 account; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. Daarbij heb ik geen andere telefoon tot mijn beschikking om een klantenservice medewerker te bellen. Werkt de klantenservice ook via het community platform?
HalloHallo. Heb problemen met het activeren van de simkaart bij nieuwe abonnementtelefoon. Gaat niet want heb daar niets over ontvangen! Kan ook niet inloggen op MIJN TELE2 want gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd, ook niet nadat ik nieuwe heb aangevraagd/veranderd/ingesteld. Kan zijn dat er verwarring is over het juiste e-mailadres maar daar ga ik en plein public niet over uitweiden. Bellen en gebeld worden gaat dus niet! Graag contact met een moderater over mijn vraag hoe de simkaart geactiveerd kan worden. Bij voorbaat dank!
Ik wou een paar dagen terug klant worden bij KPN Zij gaven echter tot mijn verbazing aan dat ik geregistreerd stond bij preventel namens Tele2 Tele2 kon echter geen enkele gegevens en/of vordering terug vinden in hun systeem daarna contact opgenomen met bos incasso ook zij gaven aan dat dit wel heel erg vreemd is gelet op het feit dat er in hun systeem OOK geen enkele VORDERING open stond Door de bovengenoemde foutieve SPOOK REGISTRATIE word ik verplicht om wekenlang via bureaucratische omwegen mijn registratie te verwijderen zodat ik een nieuwe abonnement kan afsluiten.Hartelijk dank hiervoor Tele2 jullie zijn goed bezig!! Applaus!!
Als mensen mij bellen gaat direct voicemail aan. Ik heb dit niet zelf gedaan! Jammer dat Tele2 in het weekend niet bereikbaar is. Het moet gewoon veranderd worden. Ik snap niet waarom Tele2 dit doet of laat gebeuren.N. B. Ik weet dat mijn topic op de verkeerde plek staat, 'mobiel' werd niet geaccepteerd!! Ik ben eigenlijk niet verbaasd.Tele2 heeft laatst ookal mijn voicemailtekst verwijderd wat nu weer goed is
Zeer geëerde heer/mevrouw, Hierbij meldt ik een verstoring aan bij Tele2 waar ik binnen de 1e lijn niet door kom. Dit loopt al langer. Gaarne z.s.m. oppakken en het ticket doorzetten richting Commnications of technisch beheer 2e lijn. Bij Tele2 (T-Mobile) heb ik een 4G Sim Only 2020.2 Unlimited Data/Bel/SMS abonnement. Vanwege een obstructie in de prive sfeer, heb ik een klant behoefte belegd bij Tele2. Aanvraag nieuwe SIM (ICCID) met een nieuw nummer. Heel belangerijk dat zowel de nieuwe SIM als ook het nieuwe nummer een '’andere nieuw ICC'' nummer krijgt. Zoals we allemaal wel weten tegenwoordig worden er veel cookies en data in het cache gegeneerd en in het geheugen opgeslagen van een telefoon. Vanuit mijn achtergrond in de ICT/Telekom ontvangen wij met het beheer in Mobile Device Management (MDM) klachten van klanten dat als ze een nieuw nummer aanvragen dit gebeurt op basis van dezelfde SIM en ICC nummer (Integrated Circuit Card ID). Wat gebeurt er dan met bijvoorbeeld Whatsapp co
Ik zit nu bij Tmobile en mocht vanaf 20-5 verlengen. Nu heb ik via mobiel.nl een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2. Nu heb ik dat gelijk op 20-5 gedaan alleen zit ik net terug te rekenen en kom ik uit op 122 dagen van te voren ipv 120 dagen van te voren.Kan ik nu problemen krijgen met dubbele kosten? of kan ik dit gewoon aangeven bij Tele2 omdat ze ook een onderdeel zijn van t-mobile
Hallo,Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen via de app maar krijg de melding dat ik eerst een emailadres moet opgeven. Dat heb ik al meerdere keren gedaan en bevestigd (krijg sms dat emailadres is gewijzigd) maar het vakje met huidige emailadres blijft leeg in het scherm emailadres wijzigen en blijf het antwoord krijgen dat ik een emailadres moet opgeven bij rekeningnummer wijzigen! Mvg Michel
Dag,Ikmoet mijn nieuwe simkaart activeren maar ik ontvang de verificatie sms niet. Kunnen jullie me verder helpen? GroetSean
Goedemorgen,Sinds ik overgestapt ben naar Tele2 heb ik veel problemen met bellen.Het probleem begon bij mijn voicemail. Ik wilde mijn voicemail berichten afluisteren, maar dit kan pas na het instellen van een wachtwoord. Terwijl ik dat probeerde verbrak constant de verbinding “Oproep mislukt". Om dit aan te geven wilde ik de klantenservice bellen, maar zowel bij het bellen naar het 020 nummer als 1200 werken de opties niet en krijg ik al snel de melding “Oproep mislukt”. Dit is niet alleen zo bij Tele2 nummers (klantenservice & voicemail), maar ook bij 0800 nummers, bijv. het nummer dat ik wilde bellen voor het maken van een afspraak voor mijn corona vaccinatie.Toestel waarmee ik probeer te bellen is een iPhone 11.Is er iemand die mij kan uitleggen wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
In September 2020 kwamen wij erachter dat er een Tele2 -abonnement was afgesloten zonder dat wij dit wisten. Het bankrekeningnummer was gebruikt van onze stichting. Tele2 had een automatische incasso toegekend zonder enige vorm van controle. Het is gebleken dat iedereen een abonnement kan afsluiten en een willekeurig bankrekeningnummer kan invullen die niet van hen is. De naam, het adres, de postcode en plaatsnaam mag 100% afwijken tov de eigenaar vd bankrekening. De naam die gebruikt werd voor het abonnement kwam niet overeen met de stichting die officieel 2 namen hiervoor heeft toegekend. De man in kwestie was een onbekende. Aangifte is gedaan bij de politie en direct gemeld bij TELE2. De medewerkster heeft mijn zaak doorgezet naar afdeling Fraude van Tele2. Het bedrag werd gestorneerd, ook een gedeelte ism de ABN en Tele2, fraude was geconstateerd. De automatische incasso hebben wij geblokkeerd sinds September 2020. Maanden gingen voorbij, nooit meer iets vernomen van Tele2 na de f
Hoi! Ik heb afgelopen zondag een splinternieuwe Samsung S21+ bij Tele2 besteld, samen met een abonnement. De telefoon was er maandag al dus dat was top! Nu heb ik met mijn veel te enthousiaste hoofd nummerbehoud aangevraagd, zonder erbij na te denken dat mijn abonnement bij HollandsNieuwe pas in augustus 2022 afloopt. Helaas gingen bij de telefoon die ik bij HollandsNieuwe had, allebei de microfoons onherstelbaar kapot. Daarnaast heeft HollandsNieuwe geen unlimited data abonnement waardoor ik wel moest overstappen. Als ik het goed begrijp gaat mijn abonnement bij Tele2 pas in als mijn abonnement bij HollandsNieuwe is afgelopen zodat ik mijn nummer kan behouden. Waar mijn vraag eigenlijk op neerkomt; Kan ik het nummerbehoud cancellen en het nummer gebruiken wat mee is geleverd met de sim-kaart?Ik kan nu namelijk niet inloggen op MijnTele2 om mijn sim te activeren, omdat mijn abonnement nog niet actief is. Alvast bedankt,Mick
Ik heb een vraagje, ik betaal namelijk een aantal dingen via premium sms. Alleen sinds vandaag kan ik niet meer smsen naar het nummer (4004), en ik zie geen blokkades etc kan wel naar andere nummers smsen. Weet iemand wat de redenvan dit is?
Ik wil graag me abonnement opzeggen
Hallo Tele2ivm de aankoop van een nieuwbouwwoning moeten de BKR registraties weg zijn.Zo gezegd zo gedaan, alles keurig betaald echter nu blijft er eentje op “lopend” staan terwijl alle abonnementen op “afbetaald” staan in MijnTele2.Ik kom dit topic helaas vaker tegen dus er zijn meer mensen die hier tegenaan lopen. Graag zou ik willen dat iemand in PB hier inhoudelijk op ingaat op dit samen zsm op te lossen.Via de telefonische klantenservice ben ik op zich goed geholpen echter had de registratie inmiddels nu al weg moeten zijn, dit is dus nog niet het geval. Graag zsm hulp inzake deze kwestie.Groeten,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.