beantwoord

BKR Registratie opheffen

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 104 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hallo Tele2

ivm de aankoop van een nieuwbouwwoning moeten de BKR registraties weg zijn.

Zo gezegd zo gedaan, alles keurig betaald echter nu blijft er eentje op “lopend” staan terwijl alle abonnementen op “afbetaald” staan in MijnTele2.

Ik kom dit topic helaas vaker tegen dus er zijn meer mensen die hier tegenaan lopen. Graag zou ik willen dat iemand in PB hier inhoudelijk op ingaat op dit samen zsm op te lossen.

Via de telefonische klantenservice ben ik op zich goed geholpen echter had de registratie inmiddels nu al weg moeten zijn, dit is dus nog niet het geval. 

Graag zsm hulp inzake deze kwestie.

Groeten,

icon

Beste antwoord door DCLwd 13 May 2021, 11:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Wanneer is het afgelost en is de verwerkingstijd inmiddels al voorbij?

Soms zien we ook dat er afgelost wordt en er inmiddels één termijn al gereserveerd staat voor op de eerstvolgende factuur. Dan blijft de notering nog open staan tot dat ook is betaald.

Hallo,

 

bedankt voor je reactie, mijn meest recente abonnement (IPhone 12) heb ik via IDeal in 1x afgelost, dit ging prima echt binnen een paar dagen was die weg. 
 

Het abonnement wat ik daarvoor had met een IPhone XR (waarop ik bovenstaande op had verlengd) heeft als einddatum volgens mijn Tele2 31-03-2021. Wanneer ik daar die 5 weken bij optel had deze dus al weg moeten zijn, toch ?

 

Reputatie 7
Badge +12

Het gaat niet om de einddatum, maar de tijd begint te lopen nadat de laatste factuur met het toestel abonnement is afgeschreven van je rekening.

Reputatie 7

Yup, periode maart wordt op de factuur van half april in rekening gebracht en rond 26 april afgeschreven van je bankrekening. Dan gaat de termijn lopen, dus rond 31 mei.

Allen,

Vandaag weer online BKR ingekeken en nu staat alles op status : Beëindigd. Dit topic kan dus op slot.

Bedankt voor de reacties!