Skip to main content

Beste Tele2,


Afgelopen tijd heb ik veel contact gehad omtrent het vervroegd verlengen van mijn abonnement. De eerste keer was er door een medewerker van Tele2 een bestelling geplaatst die niet goed is door gekomen Hierdoor heb ik telefonisch contact gezocht wel 12 keer en zou meerdere malen terug gebeld worden dit is tot heden niet gebeurt en nog steeds geen antwoord op me vraag hoelang het zo duren tot ik me telefoon binnen heb?
Ik had 7 dagen de tijd om een vervroegde abbo + iphone 12 af te sluiten
Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Groet,
M.C

Bij de Iphone 12 telefoons staat direct leverbaar.

Nadat je bestelling is goegekeurd krijg je  een email van de koerier om een afspraak te maken voor afleveren. Vervroegd verlengen kost wel wat extra geld, maar die berekening kan de klanenservice voor je maken. Dat kan namelijk niet online.


Hoi,

 

Me bestelling is niet in behandeling ze kunnen niet inzien waar die is en waarom het zolang duurt. Vervroegd verlengen kost extra geld dat weet ik.


Je praat hier op het forum voornamelijk met andere klanten. Wij hebben geen inzicht in bestellingen. Kan de klantenservice die bestelling niet annuleren zodat je opnieuw kan beginnen?