Hoi! Ik heb afgelopen zondag een splinternieuwe Samsung S21+ bij Tele2 besteld, samen met een abonnement. De telefoon was er maandag al dus dat was top!
Nu heb ik met mijn veel te enthousiaste hoofd nummerbehoud aangevraagd, zonder erbij na te denken dat mijn abonnement bij HollandsNieuwe pas in augustus 2022 afloopt. Helaas gingen bij de telefoon die ik bij HollandsNieuwe had, allebei de microfoons onherstelbaar kapot. Daarnaast heeft HollandsNieuwe geen unlimited data abonnement waardoor ik wel moest overstappen.
Als ik het goed begrijp gaat mijn abonnement bij Tele2 pas in als mijn abonnement bij HollandsNieuwe is afgelopen zodat ik mijn nummer kan behouden.
Waar mijn vraag eigenlijk op neerkomt; Kan ik het nummerbehoud cancellen en het nummer gebruiken wat mee is geleverd met de sim-kaart?
Ik kan nu namelijk niet inloggen op MijnTele2 om mijn sim te activeren, omdat mijn abonnement nog niet actief is.
Alvast bedankt,
Mick