beantwoord

Overgestapt naar andere provider

  • 25 May 2021
  • 2 reacties
  • 189 x bekeken

Hi allen,

Na enkele jaren bij Tele2 te hebben gezeten, ben ik per 30-04-21 naar een andere provider overgestapt. Dit was ook de afloopdatum van mijn 2-jaar mobiele abonnement. Dit heb ik enkele maanden van tevoren al in gang gezet. De nieuwe provider zou mijn opzegging automatisch regelen.

Echter krijg ik nu wel een factuur over de maand mei. Ik kan deze factuur niet openen, omdat ik niet kan inloggen op Mijn Tele2. Zo worden mijn inloggegevens niet herkend en mijn mobiele nummer ook niet als ik mijn inloggegevens wil opvragen.

Wat kan ik het beste doen? Ik heb net de klantenservice gebeld, maar had 30 wachtenden voor me. Ik zou graag zeker willen weten dat ik in juni niet weer een factuur ga krijgen en zou de factuur van mei graag in willen kunnen zien.

Alvast bedankt,

 

icon

Beste antwoord door eric 25 May 2021, 16:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je betaald de abonnementskosten achteraf. Dus in Mei staat er op de rekening de maand April. De factuur krijg je aan het begin van de maand, aan het einde van de maand wordt deze afgeschreven, zo'n beetje rondom vandaag. Als jouw nummer op 30 april daadwerkelijk is geporteerd en de Tele2 simkaart stopte met werken is alles goed gegaan en was dit de laatste factuur.

Je betaald de abonnementskosten achteraf. Dus in Mei staat er op de rekening de maand April. De factuur krijg je aan het begin van de maand, aan het einde van de maand wordt deze afgeschreven, zo'n beetje rondom vandaag. Als jouw nummer op 30 april daadwerkelijk is geporteerd en de Tele2 simkaart stopte met werken is alles goed gegaan en was dit de laatste factuur.

Dank voor je reactie.

Dat klinkt logisch, echter was deze rekening anders/lager dan voorheen (ong. de helft). Daarnaast kan ik de factuur niet openen dus kan ik ook niet zien of dit inderdaad klopt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.