Skip to main content

Dag,

Ikmoet mijn nieuwe simkaart activeren maar ik ontvang de verificatie sms niet. Kunnen jullie me verder helpen?

 

Groet

Sean

Als het goed is staat in één van de e-mails die je hebt ontvangen een link om de simkaart te activeren. Maar uiteraard kan ook de klantenservice deze voor je activeren, ze zijn telefonisch bereikbaar met een andere simkaart, via social media of de chatbot tijdens openingstijden. Of je wacht in dit topic op een Tele2 moderator.


Hey Sean, ik kan je zeker helpen bij het activeren van je nieuwe simkaart!

Zou je mij een priveberichtje willen sturen met het ICC nummer van je nieuwe simkaart? Dit nummer bestaat uit 19 cijfers en kun je vinden op de achterkant van je simkaart. Let op dat je deze nauwkeurig en foutloos overtypt. Ik zal dan een strenge ID-check met je uitvoeren. Dit zijn 4 vragen over jouw abonnement, zodra je die goed hebt beantwoord, mag ik je simkaart activeren.

Ik zie je berichtje tegemoet! :smile: