beantwoord

Ontvang verificatie smsjes niet meer

  • 25 May 2021
  • 2 reacties
  • 568 x bekeken

Hoi! Ik ben net overgestapt naar Tele2 maar ontvang nu helemaal geen verificatie smsjes weer (bijvoorbeeld van Klarna). Is hier een oplossing voor? Ik kan nu dus namelijk helemaal niet meer op mijn Klarna account komen en dit is wel belangrijk.

 

icon

Beste antwoord door eric 26 May 2021, 18:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Rosan, welkom op de Community en bij onze Tele2 familie! Ik ga je helpen zodat je weer verificatie smsjes kan ontvangen.

Soms komt het voor dat er problemen zijn met het ontvangen van smsjes, bijvoorbeeld als je overstapt naar een andere provider. Ontvang je nu helemaal geen smsjes meer of alleen deze verificatie smsjes? Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zal direct een case aanmaken voor onze technische dienst. Zij zullen om voorbeelden vragen van smsjes die jij niet ontvangt om er zeker van te zijn dat ze wel naar jou verstuurd worden. Zou je eerst willen controleren of het juiste nummer is ingesteld bij jouw sms-berichtencentrale? Het nummer is +31624000000.

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +12

Voor het ontvangen van sms wordt het smsc nummer niet gebruikt. 

Test eens met het versturen van een sms naar jezelf te sturen?