beantwoord

Oproep mislukt

  • 17 May 2021
  • 2 reacties
  • 709 x bekeken

Goedemorgen,

Sinds ik overgestapt ben naar Tele2 heb ik veel problemen met bellen.

Het probleem begon bij mijn voicemail. Ik wilde mijn voicemail berichten afluisteren, maar dit kan pas na het instellen van een wachtwoord. Terwijl ik dat probeerde verbrak constant de verbinding “Oproep mislukt". Om dit aan te geven wilde ik de klantenservice bellen, maar zowel bij het bellen naar het 020 nummer als 1200 werken de opties niet en krijg ik al snel de melding “Oproep mislukt”. Dit is niet alleen zo bij Tele2 nummers (klantenservice & voicemail), maar ook bij 0800 nummers, bijv. het nummer dat ik wilde bellen voor het maken van een afspraak voor mijn corona vaccinatie.

Toestel waarmee ik probeer te bellen is een iPhone 11.

Is er iemand die mij kan uitleggen wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door rianne_w 17 May 2021, 11:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Update: nadat ik bij instellingen > mobiel netwerk > opties mobiele data > VoLTE uit heb gezet is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Rianne, wat goed dat je de oplossing voor dit probleem al gelijk had gevonden! Bedankt voor het delen van de oplossing. Misschien hebben andere klanten hier ook profeit van! 

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je natuurlijk altijd een nieuwe topic starten. Dan staan we voor je klaar! :blush: