beantwoord

Pukcode kwijt, geen tele2 account

  • 25 May 2021
  • 5 reacties
  • 120 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hallo, 

Ik ben mijn pukcode kwijt en had van te voren nog geen tele2 account; en kan het nu dus niet maken doordat je een verificatie sms moet krijgen. 

Daarbij heb ik geen andere telefoon tot mijn beschikking om een klantenservice medewerker te bellen. 

Werkt de klantenservice ook via het community platform?

icon

Beste antwoord door eric 25 May 2021, 09:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het forum is geen chat. maar die chatbot optie is er wel!  type dan “modewerker spreken". 

Bedankt voor je reactie, ik begrijp wat je bedoelt. 

 

Helaas wordt ik dan doorgestuurd naar het mobiele nummer. En gezien ik geen telefoon tot beschikking heb vestig ik toch mijn hulp op het forum. :fingers_crossed_tone1:

Reputatie 7
Badge +12

Dan moet je geduld hebben. Er is wel een moderator, maar die pakken topics in volgorde op en dat kan wel eens een paar dagen duren. Even een telefoon lenen blijft dus het snelst.

Bedankt, en begrijpelijk inderdaad dat ze niet direct kunnen reageren. 

We zullen het zien, ik kan vanavond pas een telefoon lenen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Elle, ik help je natuurlijk graag met het opvragen van je pukcode!

Zou je mij een privebericht willen sturen? Dan pakken we daar het gesprek verder op, want ik moet een strenge ID-check doen, voordat ik je de pukcode mag geven. Deze strenge ID-check bestaat uit 4 vragen over jouw abonnement. Zodra je die goed hebt beantwoord, stuur ik ze gelijk naar je op. :blush: