beantwoord

Abonnement verlengen

  • 29 May 2021
  • 5 reacties
  • 135 x bekeken

Hoi! Ik heb zojuist mijn huidige iPhone 11 abonnement afbetaald. Nu staat er dat ik pas over 1 dag en 23 uur kan verlengen. 

Kan ik ondertussen wel al een ander telefoon-abonnement afsluiten? Of moet ik wachten totdat de timer van mijn vorige abonnement verlopen is. 


Mvg,
Fabian Wout

icon

Beste antwoord door eric 30 May 2021, 05:58

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Afbetalen van je telefoon heeft niets te maken met het kunnen verlengen. De looptijd van je abonnement is leidend. 4 maanden voor de einddatum kun je verlengen. Dat is blijkbaar over 2 dagen.

.

Afbetalen van je telefoon heeft niets te maken met het kunnen verlengen. De looptijd van je abonnement is leidend. 4 maanden voor de einddatum kun je verlengen. Dat is blijkbaar over 2 dagen.

 

Aah op die manier. Dus ik kan dit huidige abonnement gewoon af laten lopen, en ondertussen alvast een nieuwe afsluiten?

Reputatie 7
Badge +8

Geen nieuwe afsluiten maar verlengen. Als je dat niet doet loopt je abonnement gewoon door op dezelfde voorwaarden met een opzegtermijn van een maand.

Dus je bent niet verplicht om te verlengen.

Als je nog niet dringend een nieuwe telefoon nodig hebt kun je er ook mee wachten en kijken welke aanbiedingen er langs komen. 

Reputatie 7

Afbetalen van je telefoon heeft niets te maken met het kunnen verlengen. De looptijd van je abonnement is leidend. 4 maanden voor de einddatum kun je verlengen. Dat is blijkbaar over 2 dagen.

 

Aah op die manier. Dus ik kan dit huidige abonnement gewoon af laten lopen, en ondertussen alvast een nieuwe afsluiten?

Ja je kunt een tweede abonnement afsluiten, maar dan krijg je op dat abonnement uiteraard een ander telefoonnummer en je betaalt voor 2 abonnementen.