De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,ik ben woonachtig in het buitenland, en heb een vakantiehuis in Nederland.Graag zou ik daar een sim only voor onbeperkt internet voor willen hebben, zodat ik kan internetten en bv tv via mijn apple tv kan kijken.Kan ik deze simkaart alleen online bestellen ,of ergens bij een Tele2 winkel in NL ophalen ?Ik moet er ja voor tekenen als ik het goed begrepen heb.Zitten er verder nog addertjes on de het gras ?Ik wil nl. beslist geen bundel oid.
I’m starting a new topic because unfortunately my previous topic got closed and I still didn't find a solution. I have a follow-up question after I reached out to the technical team about not being able to receive any text messages from abroad. Sadly, we tried to go through settings but in the end they were unable to help and the only solution was to completely change my phone number.However, I'm not happy with that solution as I transferred to Tele2 knowing that I’ll be able to use my old number without any issues. I want to keep my current number and overall I’m happy with Tele2 services but not receiving SMS from abroad is a big problem for me and I can't have this limitation. I just can't believe that this issue can't be solved and it makes me question the options I’m left with as I’m dealing with it already for a couple of months.In that case, I wanted to ask if it’s possible to cancel my contract before the end date and just move my number to another provider as that seems to be
Ik wil mijn data bundel verhogen, maar dat mag niet meer. Ik heb de bundel al 1 keer gedowngrade en 1 keer geüpgraded.Er staat nu ergens:Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.Elders kon ik alleen maar vinden dat je 1 maal per maand kunt doengraden.Ook op verschillende plaatsen op de website:DATA OF BELMINUTEN TEKORT?GRATIS AANPASSEN!Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel. Wat klopt nu en zijn mijn voorwaarden verandert? Wanneer is dat dan gebeurd en gecommuniceerd en kan ik dan mijn abonnement nog opzeggen, want ik vond dit juist heel fijn.
Van mijn huidige abbonement is de looptijd al verstreken en deze loopt nu dus gewoon door als maandelijks opzegbaar abbonement. Ik ben op zich tevreden ermee, maar wil natuurlijk wel de beste deal en wil dus een nieuw abbonement afsluiten ter vervanging van deze tegen een scherpere prijs. Als ik via Mijn Tele2 navigeer naar mijn abbonement en op verlengen klik, dan kan ik inderdaad een nieuw sim only abbonement vinden naar mijn wens en tegen goedkoper tarief. Echter als ik dit proces doorloop dan zie ik nergens iets genoemd over mijn huidige abbonement. Gaat mijn huidige abbonement wel weg en komt de nieuwe er voor in de plaats? Ik wil niet straks met 2 abbonementen tegelijk zitten.
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren maar helaas heb ik de oude simkaart niet meer Hoe kan ik alsnog mijn nieuwe simkaart activeren op mijn toestel
Ik ben gisteren mijn telefoon in het water verloren. Ik heb bij de mediamarkt een nieuwe simkaart met mijn oude nummer aangevraagd. Nu lukt het mij niet om de sim te activeren, want ik krijg de sms niet meer binnen. Kunnen jullie mij helpen?
Mijn mobiel is op vakantie gestolen, nu ben ik weer thuis en heb ik een nieuwe simkaart ontvangen die ik in een oude mobiel wil stoppen alleen heb ik om deze te activeren mijn oude simkaart nodig, die ik dus niet in mijn bezit heb. Hoe kan ik nu mijn nieuwe simkaart activeren?
Ik ben mijn pincode kwijt maar de site ligt eruit dus ik kan ‘m ook niet opzoeken en ook niet bellen. hoe los ik dit op?
Afgelopen vrijdag via de klantenservice een vervangende simkaart aangevraagd omdat de oude stuk is, tot heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen. De medewerkster gaf aan dat ik de simkaart binnen 3 dagen zou ontvangen...:(
Mijn pincode werkt niet meer. Ik kan mijn juiste pincode niet invullen en ook geen foute. Hij blijft om een pincode vragen en ook het aantal keer dat ik het nog mag proberen blijft gelijk. Wat kan ik doen?
Ik heb 2augustes een vervangende sim aangevraagd omdat de mijne kapot was en ik heb hem de volgende dag erna gekregen, maar toen ik de sim wilde activeren zag ik dat ik mijn oude sim nodig had voor een sms om dit te activeren wat ik dus niet heb omdat ie kapot is en toen wilde ik gaan chatten met tele2 maar dat lukte niet op de site dus heb ik nu een simkaart die nog steeds niet geactiveerd is en hoop dat iemand me hier wel kan helpen door het te activeren
Het is 06.45 uur van 1e dag nieuwe databundel van 2000mb. Maar als ik check of de nieuwe databundel al ingegaan is, staat de teller op 1199 mb. Waar is in 7 uur tijd de helft van mijn data gebleven? Ik sliep dus heb telefoon niet gebruikt??
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 en daardoor heb ik ook een nieuwe simkaart gekregen. Op het pasje waarbij ik de simkaart gekregen heb staat een nieuw nummer terwijl ik gekozen heb voor mijn nummer te behouden. Met mijn nummer dat ik wilde behouden heb ik nu geen 4g of belminuten.
Hello dear Tele 2I have the bundle which is 10 G plus 200 call And I activated today , When I saw My Tele 2 , I saw , Tele 2 charged me 1.75 € for calling , why ? I want to know ، when I bought the bundle that I told you 200 minutes is free or not , or this is another story My phone number: 0613813131
Ik moet mijn simkaart via de klantenservice activeren. Helaas is dit niet mogelijk met een locked simkaart. Iemand een oplossing? Bedankt alvast.
Ik ben nu al vanaf 27-7 bezig abbo te verlengen met telefoon. Maar elke keer loopt de aanvraag vast. De eerste keer werd alles geannuleerd na 3 dagen, en elke dag minimaal half uur aan de telefoon . Moest het maar opnieuw proberen, je raad het al liep weer vast op zelfde punt,na opnieuw meer dan 1 uur aan de telefoon, kwam de mededeling wacht maar even 5 werkdagen dan wordt hij misschien wel geannuleerd en kun je het weer opnieuw proberen.Ik dacht met een groot bedrijf te maken te hebben, maar begin er sterk aan te twijfelen. Ik denk dat ik het maar voor gezien houd bij tele 2 na al die jaren.
ik probeer een Abonnement aantevragen. alleen me abbonement wordt afwijzing gemeld zodra ik alles heb ingevuld had zonet ook iemand van tele2 aan de telefoon maar die disconnect ineens de call
Beste tele 2. Omdat ik ik odm in Turkije zit heb ik een Turkse simkaart. Maar morgen vlieg ik alweer naar NL en ik ben mijn tele 2 simkaart kwijt. Aanvragen via de app en site lukt me niet want elke keer als k wil inloggen krijg ik een melding met dat het niet lukt en dat er staat dat ik op dit moment niet kan inloggen met het account. Wat moet ik nu doen?
Ik heb een nieuwe abonnement besteld. Sim kaart was dinsdag binnen. Het werkt niet. Ik probeerde het online te activeren maar dat werkt ook niet. Klantservice gebeld zeggen ze dat gaat van zelf.Dat vind ik een beetje raar als de zijn kaart active is in de systeem waarom werkt hij niet. Ik heb mijn contract op 25 juli gekregen en al 4 dagen kan mijn abonnement niet gebruiken 🙈
Ik ben in Frankrijk en was door mijn data heen. Krijg van jullie bericht dat ik data kan kopen. Dat doe ik. En dan staat er in mijn datalimiet EU dat ik weer 10.000 mb heb maar vervolgens loopt die meter niet terug en lopen mijn extra kosten op. Heb een lange chat gehad met ene Chantal maar daar werden we niet wijzer van. Na aankoop ook duidelijk bericht gehad dat ik het direct kan gebruiken. Op mijn andere abonnement precies hetzelfde euvel. Ik heb van het voorstel, de aankoop en de chat allemaal screenshots gemaakt. Hier klopt niets van.Ik ga toch geen 20 euro besteden aan extra data die ik vervolgens niet kan gebruiken.
Hoi,Ik vertrek naar Zweden om daar voor 2 jaar te studeren. Nu vroeg ik mij af of ik al deze tijd mijn tele2 abonnement kan gebruiken? ik las namelijk dat je maar voor 4 maanden je abonnement in het buitenland kunt gebruiken. Moet ik hierna mijn tele2 abonnement stopzetten en een abonnement starten bij een Zweeds bedrijf?
Dear Tele2I have ordered one sim only But I wanted own number , I recieved a new sim cart with new number , why ? I dont want new number If you can change my provider (lebara) , I can accept you otherwise I dont want new sim cartPlease cancel all my orders Thanks
Hallo, ik stuur hier even een berichtje want ik kwam er vandaag via telefoon niet doorheen. Ik heb een probleem. Mijn abonnement loopt begin september af en eind mei had ik deze verlengd naar een sim-only die maandelijks opzegbaar zou zijn. Deze zou 4 september ingaan. Maar een paar dagen na de aanvraag had ik jullie gebeld om te zeggen dat ik er vanaf wilde zien omdat ik tegen het einde van mijn huidige abonnement misschien toch nog wil verlengen met een mobiel. Jullie zeiden dat het geen probleem was en dat het geregeld zou worden. Schijnbaar is dat dus niet gelukt, want ik wilde het zojuist verlengen via BelSimpel omdat zij de telefoon hebben die ik wil, en jullie hebben deze helaas niet meer, maar nu kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik mijn abonnement al heb verlengd. Dat had ik dus al een aantal maanden geannuleerd. Maar voor de zekerheid toch nog even in mijn app gekeken naar de gegevens van mijn huidige en "nieuwe" abonnement, en daar staat wel dat begin datum 4 septembe
Op verzoek open ik een nieuw topic zoals gesuggereerd hier: Ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn tele2.Via de app krijg ik een pagina niet gevonden error. En daarna een "Account migratie mislukt"Daarnaast vind ik het schokkend om te zien dat account login niet via https gaat maar via http (zie screenshot)
My contract ended on the 6th of july 2021 (a few days ago).last month i submitted the online cancellation form and i received no email no phone call to confirm. So i called the customer service and the agent told Me that my contract was scheduled to be cancelled at the end of the 12-month period.checking my sim card today and it is still working. Why? I specifically asked for it to be cancelled and even called even though I live abroad and it costs to call! it is so annoying, the Tele2 customer service experience is negative!How can I ensure that my contract is cancelled and I wont be billed further?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.