Op verzoek open ik een nieuw topic zoals gesuggereerd hier:
Ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn tele2.
Via de app krijg ik een pagina niet gevonden error. En daarna een "Account migratie mislukt"
Daarnaast vind ik het schokkend om te zien dat account login niet via https gaat maar via http (zie screenshot)
Beste antwoord door Cas van Tele2
Hallo @Secutor,
Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.
Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken!
Laat je ons weten of het is gelukt?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.
Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren. Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.