Hallo, ik stuur hier even een berichtje want ik kwam er vandaag via telefoon niet doorheen.
Ik heb een probleem. Mijn abonnement loopt begin september af en eind mei had ik deze verlengd naar een sim-only die maandelijks opzegbaar zou zijn. Deze zou 4 september ingaan. Maar een paar dagen na de aanvraag had ik jullie gebeld om te zeggen dat ik er vanaf wilde zien omdat ik tegen het einde van mijn huidige abonnement misschien toch nog wil verlengen met een mobiel. Jullie zeiden dat het geen probleem was en dat het geregeld zou worden.
Schijnbaar is dat dus niet gelukt, want ik wilde het zojuist verlengen via BelSimpel omdat zij de telefoon hebben die ik wil, en jullie hebben deze helaas niet meer, maar nu kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik mijn abonnement al heb verlengd.
Dat had ik dus al een aantal maanden geannuleerd. Maar voor de zekerheid toch nog even in mijn app gekeken naar de gegevens van mijn huidige en "nieuwe" abonnement, en daar staat wel dat begin datum 4 september 2021 is en eind datum 3 september 2021 met een looptijd van 0 maanden. Dus volgens mij is het daar wel goed gegaan maar ergens loopt het toch nog vast want ik kan mijn abonnement niet verlengen met een mobiel bij BelSimpel.
Kunnen jullie hier misschien even naar kijken en iets aan doen want nu kan ik dus niet verlengen en ik wil wel graag verlengen via BelSimpel omdat zij die mobiel hebben die ik wil.
Ik heb een foto toegevoegd zodat jullie kunnen zien wat er in mijn app staat over de abonnement.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Jenny