Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren maar helaas heb ik de oude simkaart niet meer
Hoe kan ik alsnog mijn nieuwe simkaart activeren op mijn toestel
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren maar helaas heb ik de oude simkaart niet meer
Hoe kan ik alsnog mijn nieuwe simkaart activeren op mijn toestel
Kijk in mijn.tele2.nl
Als ik mijn nieuwe simkaart wil activeren dan wordt er gevraagd of ik nog de oude simkaart in mijn bezit heb en bij een nee antwoord wordt er gevraagd contact op te nemen met de klantenservice die helaas gesloten zijn op zondag
Dan morgenvroeg met een geleende telefoon bellen.
Of via de chat vragen om een medewerker te spreken.
Of hier wachten tot een moderator dit morgen hier kan opnemen.
Zorg dat je de sim nummer bij de hand hebt, 19 cijfers geloof ik. Zet alvast je mobiele nummer in je profiel.
Succes.
Via klantservice vanmorgen activatie in orde gemaakt. Dank voor hulp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.