beantwoord

Abonnement verlengen

  • 31 July 2021
  • 3 reacties
  • 168 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik ben nu al vanaf 27-7 bezig abbo te verlengen met telefoon. Maar elke keer loopt de aanvraag vast. De eerste keer werd alles geannuleerd na 3 dagen, en elke dag minimaal half uur aan de telefoon . Moest het maar opnieuw proberen, je raad het al liep weer vast op zelfde punt,na opnieuw meer dan 1 uur aan de telefoon, kwam de mededeling wacht maar even 5 werkdagen dan wordt hij misschien wel geannuleerd en kun je het weer opnieuw proberen.

Ik dacht met een groot bedrijf te maken te hebben, maar begin er sterk aan te twijfelen. Ik denk dat ik het maar voor gezien houd bij tele 2 na al die jaren. 

icon

Beste antwoord door eric 31 July 2021, 22:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik had nummer 1200 gebeld via mijn telefoon met tele 2 abonnement.

En ze hielden mij een uur aan de lijn, en nu krijg ik via mijn factuur te zien dat dat mij 17 euro kost. 

Reputatie 7
Badge +12

Bellen naar 1200 is gewoon een betaald nummer. Voor 3 euro per maand extra bel je unlimited en dan kun je dus ook binnen je bundel naar 1200 bellen.

Zie de prijsinformatie.

 

Dat is toch raar, ik bel naar de helpdesk.

Met nr 1200 tele 2 heeft geen antwoord.

Ze houden mij een uur aan de lijn en achteraf zie je dat het 17 euro heeft gekost.

Ik dacht dat als je met je mobiel met nr 1200 belt dat dat gratis is. Wordt ook niet gezegd dat het geld kost.

Tele 2 blijft in gebreke door storingen, en als is daar over belt, en doorgestuurd wordt naar 4 verschillende afdelingen. Dat dat mij 17 euro kost. Vind ik echt belachelijk.