Skip to main content

Op verzoek open ik een nieuw topic zoals gesuggereerd hier: 

Ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn tele2.

Via de app krijg ik een pagina niet gevonden error. En daarna een "Account migratie mislukt"

Daarnaast vind ik het schokkend om te zien dat account login niet via https gaat maar via http (zie screenshot)

Via de app en via de website:

 


Http ipv https

 


Hallo @Secutor,

Welkom op de Community! Mijn excuse voor de late reactie, dit topic is aan mijn aandacht ontglipt.

Omdat jij deze melding krijgt heb ik een account reset gedaan. Kan je proberen om jouw MijnTele2 account opnieuw te registreren via deze link: https://www.tele2.nl/my/registreren.
Vervolgens raad ik je aan om de MijnTele2 app te verwijderen, toestel te herstarten en dan de MijnTele2 app opnieuw te installeren. Dan zou het weer moeten werken! 

Laat je ons weten of het is gelukt?