Beste tele 2. Omdat ik ik odm in Turkije zit heb ik een Turkse simkaart. Maar morgen vlieg ik alweer naar NL en ik ben mijn tele 2 simkaart kwijt. Aanvragen via de app en site lukt me niet want elke keer als k wil inloggen krijg ik een melding met dat het niet lukt en dat er staat dat ik op dit moment niet kan inloggen met het account. Wat moet ik nu doen?
Het beste en snelste is dan om te bellen als je weer in NL bent.
020-7544444
Anders moet je wachten tot misschien morgen een moderator het hier oppakt.
Maar een beller is sneller!
Oké isgoed super bedankt
Hoi
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.
Omdat je natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe simkaart nodig hebt, ben ik gelijk voor je aan het werk gegaan! Een nieuwe simkaart is onderweg naar jouw huis.
Het klopt dat je online via MijnTele2 een simkaart kan bestellen. We zijn bezig met een nieuw MijnTele2 systeem en daarom kan je op een nieuwe manier inloggen. Je gebruikersnaam wordt jouw e-mailadres en meer informatie hierover vind je hier:
Laat je ons weten of het is met de nieuwe simkaart en het inloggen op MijnTele2? De Community staat voor je klaar.
Ohhh super bedankt !!!! Ik waardeer t echt. T duurtiets van 3 dagen toch?
Met een beetje geluk heb je de nieuwe sim morgen.
Dat kunnen ze natuurlijk niet beloven.
Anders gewone post bezorgt niet op maandag, dan wordt het vermoedelijk dinsdag.
Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.