Skip to main content
Antwoord

Sim kaart niet active

  • July 29, 2021
  • 1 reactie
  • 71 x bekeken

Ik heb een nieuwe abonnement besteld. Sim kaart was dinsdag binnen. Het werkt niet. Ik probeerde het online te activeren maar dat werkt ook niet. Klantservice gebeld zeggen ze dat gaat van zelf.

Dat vind ik een beetje raar als de zijn kaart active is in de systeem waarom werkt hij niet. Ik heb mijn contract op 25 juli gekregen en al 4 dagen kan mijn abonnement niet gebruiken 🙈

 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @Madel,

Welkom op de Community!

Ik zie in het systeem dat er een nieuwe simkaart is besteld. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 30, 2021

Hoi @Madel,

Welkom op de Community!

Ik zie in het systeem dat er een nieuwe simkaart is besteld. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.

Â