De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Afgelopen week nieuwe abbonement gehaald bij Tele2, gister de simkaart gekregen maar heb steeds "geen service” staan. gaat om een iphone 6 plus.
Mijn contract bij T-mobile loopt 11 juni 2022 af. Ik wil overstappen naar Tele2. Kan ik nu al een abonnement met toestel afsluiten bij Tele2? Krijg ik dan ook het toestel al geleverd?
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Hoi,ik heb een Sim only abonnement (start feb. 2022) Is het ook mogelijk deze om te zetten naar een abonnement met smartphone? Ik heb namelijk een nieuwe mobiel nodig.
Hoi,Ik zit met m'n handen in het haar. Ik moet opeens m'n pukcode invoeren en ik kan m nergens vinden. Ik heb begrepen dat de moderator mij kan helpen?
HELP... Paasweekend weg op de camping... Puk code nodig ... Balen !! Niets bij de hand natuurlijk. En zooooo mijn telefoon nodig.. help me out!
Good day, I continue to receice sms and mention internet bundle is used up. But when I check the detail, I shall have more than 3950mb data available. What happened there?
Hai,Ik heb de sim kaarthouder een tijdje geleden per ongeluk weggegooid, en heb nu na een update mijn sim (en nu ook puk) code nodig. Ik had mijn abonnement nog niet gekoppeld aan mijn tele2 account. Nu had ik gelezen dat ik deze bij een moderator opnieuw op kon vragen, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn?
Ik ben geblokkeerd en heb betaald via ideal, gisteren. Het zou binnen een uur gedeblokkeerd worden en ik heb mijn telefoon vandaag nodig voor werk. Kan iemand de blokkade er afhalen?
Mijn simkaart wilt niet activeren zonder een klantenservice. Is er een mogelijk om dit op te lossen op een zondag zonder iemand te bellen ? Iemand een antwoord hierop ?
Hallo allemaal,Zou iemand mij kunnen helpen met het activeren van mijn nieuwe simkaart?Mijn oude simkaart is helaas permanent geblokkeerd, en ik kan zodoende helaas ook niet met de klantenservice bellen.Bij voorbaat dank!Met vriendelijke groet,Frans P.
Beste tele2,Ik ben recentelijk naar Australië verhuisd en wil mijn mobiele telefoonabonnement opzeggen. Ik heb in Januari al contact met jullie gehad hierover, en in februari een brief gestuurd met mijn gemeentelijke uitschrijving. Begin maart heb ik weer gebeld, en werd me geadviseerd om nog een keer een brief te sturen. Dit keer met track and trace verstuurd en de brief is op 15 maart ontvangen.Vandaag heb ik 4 van jullie medewerkers aan de lijn gehad, waarvan er eentje zei dat er eerder een brief op het hoofdkantoor was ontvangen. Na weer doorverbonden te worden, wist de volgende medewerker van niets.De laatste medewerker die ik aan de lijn had kon mij helpen met het opzeggen van mijn abonnement, alleen helaas toen we op het punt stonden om het op te zeggen, is mijn buitenland belbundel opgeraakt. Kunnen jullie alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij opnemen, via deze chat, of via [verwijderd door moderator]? Ik heb sinds mijn verhuizing alweer twee rekeningen betaald.Abonnemen
Hallo,ik heb zo net mijn abonnement (geprobeerd) te verlengen, maar bij het betalen ging er iets mis. Nou weet ik niet zeker of het gelukt is, maar heb iig geen bevestiging gekregen van wel. Maar nu kan ik niet meer 'weer' proberen te verlengen, want als ik op verlengen druk krijg ik te zien dat er openstaande facturen zijn (die er vervolgens niet zijn).
Misschien een domme vraag, maar ik heb bij mijn bestelling alleen mijn voorletters gebruikt als mijn volledige naam 😅 word dat een probleem bij mijn bezorging? Zo ja kan ik dat nog wijzigen
Hallo, Ik ben overgestapt naar tmobile aan het eind van mijn contract. Nu krijg ik nog een factuur ? Hoe kan dit ? Grtz ingrid vd heuvel
Goedemiddag,Een aantal jaar geleden stond ik vrijwillig onder budgetbeheer. Ik probeer al enige tijd om zelf weer alles op mijn naam te krijgen en mijn budgetbeheerster heeft al meerdere keren gebeld en schriftelijk alles doorgestuurd.Ondanks meerdere pogingen krijgen wij geen gehoor en is mijn mailadres nog steeds niet aangepast.Hierdoor kan ik niet bij mijn abonnement en al mijn gegevens.Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders wil ik alles stop zetten bij jullie want dit is geen service!Met vriendelijke groet,Anouschka
Hi,Ik betaal voor een nummer sinds maanden een factuur van €11,79 per maand. Dit nummer wordt niet meer gebruikt, en ik wil het opzeggen. In mijn tele2 online account zie ik dit nummer niet meer staan (eerder stond het er wel hierin), dus kan ik het niet opzeggen. Ik heb ook de simkaart niet meer, dus kan geen verificatie op de nummer krijgen. Maar heb bewijs van maandelijksse afschrijving op mijn bankrekening. Hoe kan ik het opzeggen zodat er geen bedrag meer wordt afgeschreven? Door omstandigheden heb ik geen tijd gehad om telefonisch te bellen met de klantenservice. Graag, het verzoek dat een tele2 medewerker hier dit probleem kan oplossen.
Hallo, ik heb gister een telefoon abonnement afgesloten online maar dit was fout gegaan dus ik heb gebeld en ze heeft het geannuleerd voor me maar ik moet het geld nog terug krijgen, hoelang duurt dit ongeveer? en ik zou een mailtje krijge om een bezorgafspraak te maken maar dit zou 2 uur duren en ben al eenndag verder, zit hier altijd vertraging op? alvast bedankt
Goedemiddag ik heb net me telefoon binnen maar ik kreeg daar ook een simkaart bij maar ik had nummerbehoud aangevraagd maar kan ik dan mijn eigen simkaart in de telefoon doen of niet Want ik kreeg ook geen SMS of iets van mijn oude provider
Een vraag. Heb onlangs een mobiel abonnement bij Tele2 genomen.Alles naar tevredenheid verlopen.Ik heb in de mail mijn contract gekregen.Mijn vraag is moet ik die getekend maar Tele2 sturen?Zo ja op wat voor termijn en kan je ook digitaal tekenen?Zou het waarderen als ik hier antwoord op mag krijgen.Bij voorbaat dank. MVG, Adsl klant
Hi, Ik probeer al een aantal dagen mijn simkaart te activeren zonder mijn oude simkaart. Ik probeer iemand te spreken bij de chat, maar ik word telkens verwezen naar een telefoonnummer en de community. Ik kan alleen niet bellen aangezien ik dus geen werkende simkaart heb. Kunnen jullie mijn simkaart via deze weg alsjeblieft activeren? Groet, Marjolein
Ik kan mijn simkaart niet activeren. 28 februari ging mijn abbo in en sinds dien zit ik zonder telefoon. Tele 2 was vergeten een simkaart op te sturen. Duurde 3 dagen en daarna werkt dat ding niet. Zou binnen 48 uur opgelost worden. Ook niet. Ik hoop dat ik hier meer succes heb.
Hallo,Ik zit voor een poosje op curacao en is mijn simkaart stuk maar omdat ik deze voor 2factor etc gebruik een nieuwe aangevraagd. Nu wil ik deze laten activeren maar om dat te doen moet ik de oude simkaart hebben of klantsenserive bellen maar die zijn pas morgen weer open. Is er een ander manier? Mvg
Ik heb bij de mediamarkt een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu werkt mijn oude simkaart niet met als gevolg dat ik mijn nieuwe sim niet kan activeren.
Vandaag nieuwe abonnement ingegaan, helaas ben ik mijn sim kaart kwijt. Ik had MijnTele2 nog niet geactiveerd. Ook kan ik niet bellen. Hoe kom ik het snelst aan een nieuwe simkaart?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.