Skip to main content

Hai,

Ik heb de sim kaarthouder een tijdje geleden per ongeluk weggegooid, en heb nu na een update mijn sim (en nu ook puk) code nodig. Ik had mijn abonnement nog niet gekoppeld aan mijn tele2 account. Nu had ik gelezen dat ik deze bij een moderator opnieuw op kon vragen, zou dit een mogelijkheid kunnen zijn?

Hey @Boro superfijn om te lezen dat je deze informatie over het opvragen van je pukcode hebt gevonden! En dat klopt helemaal, ik ga je hierbij helpen.

Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, adres + postcode en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dit zijn de verificatiegegevens die ik nodig heb om je account erbij te pakken. Vervolgens stel ik je nog 3 controlevragen over je abonnement. Als je deze goed beantwoord, stuur ik je pukcode naar je toe.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😎


Hey @Boro superfijn om te lezen dat je deze informatie over het opvragen van je pukcode hebt gevonden! En dat klopt helemaal, ik ga je hierbij helpen.

Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, adres + postcode en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dit zijn de verificatiegegevens die ik nodig heb om je account erbij te pakken. Vervolgens stel ik je nog 3 controlevragen over je abonnement. Als je deze goed beantwoord, stuur ik je pukcode naar je toe.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😎

Bedankt voor je hulp!


Reageer