Hallo allemaal,
Zou iemand mij kunnen helpen met het activeren van mijn nieuwe simkaart?
Mijn oude simkaart is helaas permanent geblokkeerd, en ik kan zodoende helaas ook niet met de klantenservice bellen.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Frans P.
Bladzijde 1 / 1
Hey Frans, allereerst van harte welkom op onze Community!
Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld. Ik zie dat mijn collega’s geprobeerd hebben om je simkaart te activeren, maar dat dit niet kon, omdat er binnen 14 dagen een adreswijziging is geweest. De regels zijn erg streng bij het activeren van een simkaart. Als het goed is heeft mijn collega je een bericht gestuurd met instructies over hoe het nu verder gaat, klopt dat?
Als ik het goed heb is het nog even wachten, ik snap dat dat niet ideaal is, maar lees die instructies goed door en zodra het weer kan, sta ik voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.