Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Ben je nieuwe klant? Heb je nummerbehoud aangevraagd of neem je een nieuw nummer? Of heb je een nieuwe simkaart aangevraagd voor een bestaand abonnement?
Is je oude abonnement al afgesloten dat je nu al niet meer kan bellen?
Hey
Wat lukt er precies niet bij het activeren? Krijg je een bepaalde foutmelding, zo ja welke? Kan je niet inloggen via MijnTele2? Is jouw account al geactiveerd via de activatielink die je via de e-mail hebt ontvangen? Laat het ons weten, wij staan voor je klaar om dit op te lossen!
Mocht het toch niet lukken om in te loggen via MijnTele2, dan kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ik ga het dan gelijk voor je uitzoeken en zorg ervoor dat je simkaart wordt geactiveerd. Ter verificatie heb ik dan de volgende gegevens nodig:
- Voornaam + achternaam
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Laat je het mij weten als ik iets voor je kan betekenen? Ik sta voor je klaar!
Groetjes,
Rox
Hi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net een nieuwe simkaart aangevraagd (omdat de oude kwijt is) en ik moet het zelf activeren door mijn simnummer in te vullen, maar omdat mijn simkaart niet geactiveerd is, kan ik geen sms ontvangen met het verificatie nummer. Wat moet ik nu doen?
Hi
Ik heb je privébericht ontvangen en jouw nieuwe simkaart is geactiveerd. Je kan je toestel eens herstarten als het niet gelijk werkt!
* Moderator edit: Meer info over activeren van je simkaart vind je in onze Wiki*
Hallo
Ik heb vandaag een nieuw abonnement gekregen van jullie
Maar ik hij zegt dat me nummer niet in gebruik is en niet geactiveerd hoe moet ik nu veder?
Kun je morgenvroeg even 020-7544444 bellen?
Dan krijg je meteen hulp.
Anders moet je wachten tot een moderator zich meldt.
Het beste is dan om een heel nieuw topic te starten.
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Hi
Ik kan je via hier helpen! Maar het is sneller om contact met mijn collega’s op te nemen via Facebook of Twitter! Zij zitten voor je klaar.
Ik sluit dit topic, mochten hier nog meer vragen over zijn kunnen jullie een nieuw topic aanmaken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.