beantwoord

Gegevens op eigen naam zetten

  • 16 March 2022
  • 5 reacties
  • 127 x bekeken

Goedemiddag,

Een aantal jaar geleden stond ik vrijwillig onder budgetbeheer. Ik probeer al enige tijd om zelf weer alles op mijn naam te krijgen en mijn budgetbeheerster heeft al meerdere keren gebeld en schriftelijk alles doorgestuurd.

Ondanks meerdere pogingen krijgen wij geen gehoor en is mijn mailadres nog steeds niet aangepast.

Hierdoor kan ik niet bij mijn abonnement en al mijn gegevens.

Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen en anders wil ik alles stop zetten bij jullie want dit is geen service!

Met vriendelijke groet,

Anouschka 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 23 March 2022, 14:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Kan niemand mij hier ook helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey Anouschka, allereerst welkom op onze Community!

Goed om te horen dat je alles weer zelf wil regelen. Ik help je hier met alle liefde bij. Er gelden veel regels als er een bewindvoerder in het spel is/was, dus ik moet het even goed nakijken, maar ik doe m'n best voor je.

Heeft je bewindvoerder via een brief of e-mail de verzoeken ingediend? En ging dit alleen om het wijzigen van je e-mailadres of ook andere gegevens?

Voor het afmelden van een bewind hebben wij namelijk een eindbeschikking nodig, waarin de uitspraak van de rechter staat. Deze eindbeschikking komt normaliter van de bewindvoerder af, maar kan - als je deze in bezit hebt - ook vanuit jou gemaild worden. Heeft je bewindvoerder deze? Dan kunnen zij deze het beste mailen naar het e-mailadres dat bij hun bekend is.

Ik hoor het graag van je! :blush:

Bedankt voor de reactie!

Ik heb nooit onder bewind gestaan maar alles ging vrijwillig via een budgetbeheerster.

Het is ook niet via een rechter enzo. 

Zij heeft meerdere malen contact met jullie gehad en alles doorgestuurd.

Als het goed is is bijna alles geregeld alleen mijn email adres lukt niet en dit heeft zij ook schriftelijk naar jullie doorgestuurd nadat zij contact heeft gehad met jullie.

Groetjes Anouschka 

Als het goed is staat alles weer op m'n eigen naam, alleen m'n email nog niet..

Er zijn al meerdere keren schriftelijk en per mail reacties verstuurd 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Anouschka, ah bedankt voor de extra info!

Heeft zij ook reactie gehad via de mail over deze wijzigingen? Ik zie in het systeem nog wel de code Bewind/vrijwillig budgetbeheer staan, zodra de wijziging is doorgevoerd of verwerkt is in het systeem, zou het gemakkelijk en mogelijk zijn om het e-mailadres ook jouw naam te zetten. 

Kan je budgetbeheerster het e-mailadres zelf wijzigen?