Skip to main content
Antwoord

blokkade ideal

  • March 28, 2022
  • 2 reacties
  • 54 x bekeken

Ik ben geblokkeerd en heb betaald via ideal, gisteren. Het zou binnen een uur gedeblokkeerd worden en ik heb mijn telefoon vandaag nodig voor werk. Kan iemand de blokkade er afhalen?

Beste antwoord door Johrick van Tele2

Hi @louisfriesland

Welkom op de Tele2 Community! Ik kan mij heel goed voorstellen dat een blokkade niet ideaal is, heb je al eens geprobeerd om je toestel opnieuw op te starten? Dit kan ervoor zorgen dat je simkaart opnieuw verbinding maakt met ons netwerk en jij zo weer online bent! Laat je het ons weten of het allemaal is gelukt? 😊

2 reacties

Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @louisfriesland

Welkom op de Tele2 Community! Ik kan mij heel goed voorstellen dat een blokkade niet ideaal is, heb je al eens geprobeerd om je toestel opnieuw op te starten? Dit kan ervoor zorgen dat je simkaart opnieuw verbinding maakt met ons netwerk en jij zo weer online bent! Laat je het ons weten of het allemaal is gelukt? 😊


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @louisfriesland

Ik heb al even niets meer van je gehoord, daarom zal ik dit topic als behandelt markeren. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Dan doe ik uiteraard weer mijn best voor je!