Beste tele2,
Ik ben recentelijk naar Australië verhuisd en wil mijn mobiele telefoonabonnement opzeggen. Ik heb in Januari al contact met jullie gehad hierover, en in februari een brief gestuurd met mijn gemeentelijke uitschrijving. Begin maart heb ik weer gebeld, en werd me geadviseerd om nog een keer een brief te sturen. Dit keer met track and trace verstuurd en de brief is op 15 maart ontvangen.
Vandaag heb ik 4 van jullie medewerkers aan de lijn gehad, waarvan er eentje zei dat er eerder een brief op het hoofdkantoor was ontvangen. Na weer doorverbonden te worden, wist de volgende medewerker van niets.
De laatste medewerker die ik aan de lijn had kon mij helpen met het opzeggen van mijn abonnement, alleen helaas toen we op het punt stonden om het op te zeggen, is mijn buitenland belbundel opgeraakt.
Kunnen jullie alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij opnemen, via deze chat, of via gverwijderd door moderator]? Ik heb sinds mijn verhuizing alweer twee rekeningen betaald.
Abonnementgegevens
gVerwijderd door moderator]
Arjen Vaartjes