beantwoord

Opzeggen abonnement buitenland

  • 21 March 2022
  • 2 reacties
  • 382 x bekeken

Beste tele2,

Ik ben recentelijk naar Australië verhuisd en wil mijn mobiele telefoonabonnement opzeggen. Ik heb in Januari al contact met jullie gehad hierover, en in februari een brief gestuurd met mijn gemeentelijke uitschrijving. Begin maart heb ik weer gebeld, en werd me geadviseerd om nog een keer een brief te sturen. Dit keer met track and trace verstuurd en de brief is op 15 maart ontvangen.

Vandaag heb ik 4 van jullie medewerkers aan de lijn gehad, waarvan er eentje zei dat er eerder een brief op het hoofdkantoor was ontvangen. Na weer doorverbonden te worden, wist de volgende medewerker van niets.

De laatste medewerker die ik aan de lijn had kon mij helpen met het opzeggen van mijn abonnement, alleen helaas toen we op het punt stonden om het op te zeggen, is mijn buitenland belbundel opgeraakt.

 

Kunnen jullie alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij opnemen, via deze chat, of via [verwijderd door moderator]? Ik heb sinds mijn verhuizing alweer twee rekeningen betaald.

Abonnementgegevens

[Verwijderd door moderator]

Arjen Vaartjes

 

icon

Beste antwoord door carbear 30 March 2022, 16:04

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey Arjen

Als ze opzegging niet willen doorvoeren stop je gewoon met betalen? :p Deurwaarder naar australie sturen gaan ze niet doen denk ik?

Maar als je onderstaande hebt uitgevoerd dan moet het goedkomen.
 

dit vind ik op de website van tele2:

 

Stuur ons een brief, per post, naar: Tele2, o.v.v. Annuleren lidmaatschap, Postbus 289, 2400 AG, Alphen a/d Rijn, met één van de volgende documenten:

 

  • Emigratiepapieren 
  • Bewijs van uitschrijving uit je gemeente. Dit kun je aanvragen bij het RNI-loket Registratie Niet-Ingezetenen). 
  • Bewijs van inschrijving van je nieuwe gemeente

 

Alles kan dan snel geregeld worden voor je nieuwe avontuur start!

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/verlengen-opzeggen

Reputatie 7
Badge +12

Hey Arjen, excuses, nadat ik je persoonlijke gegevens uit je topic heb verborgen, ben ik je topic een beetje uit het oog verloren. Thanks @carbear dat je hem weer naar boven hebt gehaald!

Ik heb je account er gelijk bij gepakt en ik zie dat je abonnement inmiddels is opgezegd. Is alles goed nu of kunnen we nog iets voor je doen? Ik hoor het graag van je en anders wens ik je een hele fijne tijd in Australië! 😎

Reageer