Ik kan mijn simkaart niet activeren. 28 februari ging mijn abbo in en sinds dien zit ik zonder telefoon. Tele 2 was vergeten een simkaart op te sturen. Duurde 3 dagen en daarna werkt dat ding niet. Zou binnen 48 uur opgelost worden. Ook niet. Ik hoop dat ik hier meer succes heb.
Hoi
Je praat hier vooral met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Bel dus morgen even met een andere telefoon om je probleem z.s.m. te laten oplossen.
Ja, dat gaat dus niet als je geen andere telefoon hebt.
Onderaan de klantenservice pagina staat een link voor de chatbot. Type daar “medewerker spreken".
Hey Roland, goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je account er direct bijgepakt en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega. Klopt het dat je nieuwe simkaart nu geactiveerd is en werkt het allemaal goed nu? We horen het graag van je!
Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.