beantwoord

overstappen wanneer start contract

  • 24 April 2022
  • 2 reacties
  • 317 x bekeken

Mijn contract bij T-mobile loopt 11 juni 2022 af. Ik wil overstappen naar Tele2. Kan ik nu al een abonnement met toestel afsluiten bij Tele2? Krijg ik dan ook het toestel al geleverd?

icon

Beste antwoord door eric 24 April 2022, 13:39

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt 4 maanden voor het einde van je oude contract een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud. Het toestel wat je bij Tele2 dan koopt krijg je direct. Het abonnement en de aflossing van het toestel gaan dan lopen vanaf 11 juni.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Lampie.87

Welkom op de Tele2 Community! En wat leuk dat je zit te kijken voor een abonnement bij ons. Het is zeker mogelijk om naar ons over te stappen, echter als je voor nummerbehoud wilt gaan kan dit pas 1 maand van tevoren, (10 mei 2022). Mocht je een T-Mobile voor Thuis abonnement hebben, kun je deze gewoon aanhouden zodat je huisbioscoop niet in gevaar komt. Je ontvangt in combinatie met een T-Mobile voor Thuis ook nog een klantvoordeel, catshing! 💰

Zodra je het abonnement afsluit en het toestel is op voorraad, ontvang je deze meteen. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Dan doe ik mijn best voor je!

Reageer