beantwoord

Abonnement opzeggen zonder MijnTele2

  • 19 March 2022
  • 2 reacties
  • 174 x bekeken

Hi,

Ik betaal voor een nummer sinds maanden een factuur van €11,79 per maand. Dit nummer wordt niet meer gebruikt, en ik wil het opzeggen. In mijn tele2 online account zie ik dit nummer niet meer staan (eerder stond het er wel hierin), dus kan ik het niet opzeggen. Ik heb ook de simkaart niet meer, dus kan geen verificatie op de nummer krijgen. Maar heb bewijs van maandelijksse afschrijving op mijn bankrekening. Hoe kan ik het opzeggen zodat er geen bedrag meer wordt afgeschreven? Door omstandigheden heb ik geen tijd gehad om telefonisch te bellen met de klantenservice. Graag, het verzoek dat een tele2 medewerker hier dit probleem kan oplossen.

icon

Beste antwoord door eric 20 March 2022, 10:55

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Een prepaid abonnement bestaat niet. Als je maandelijks abonnement kosten betaald heb je een postpaid abonnement. 

Maakt verder niet uit. Opzeggen gaat het makkelijkst telefonisch. Anders kun je een formulier invullen in mijn.tele2.nl, maar als dat voor jou niet kan, dan toch even bellen anders blijf je maar betalen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Kangju, goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb alvast e.e.a. uitgezocht om te kijken of ik het abonnement voor je kan opzeggen, maar er gelden uiteraard strenge regels. O.a. omdat je de simkaart niet meer hebt en ik geen SMS-verificatie kan uitvoeren, kan ik dit niet voor je doen. Anders had ik het graag gewild.

Wat @eric zegt klopt ook helemaal. Opzeggen is altijd het snelst en makkelijkst via mijn collega’s van de telefonische klantenservice en ook in jouw situatie nu de beste manier. Laat je het ons weten als je ze hebt gesproken? We horen het graag van je! 

Reageer