Skip to main content

Hallo,

Ik zit voor een poosje op curacao en is mijn simkaart stuk maar omdat ik deze voor 2factor etc gebruik een nieuwe aangevraagd. Nu wil ik deze laten activeren maar om dat te doen moet ik de oude simkaart hebben of klantsenserive bellen maar die zijn pas morgen weer open. Is er een ander manier?

 

Mvg

Hi @nemey

Is het inmiddels allemaal al opgelost? Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat natuurlijk graag. Dan ga ik je hiermee helpen! 


het is vandaag 4 uur snachts opgelost. Ik ben natuurlijk blij maar was niet fijn door de tijdsverschil. Bedankt!


Fijn dat het inmiddels is opgelost, @nemey. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het tijdsverschil hier aan heeft bijgedragen. Als ik nog iets voor je kan doen in de toekomst, laat je het dan weten middels een nieuw topic? Ik wens je voor nu nog een hele fijne tijd toe op Curaçao! 


Hey! Ik probeer steeds mijn nieuwe simkaart te activeren zonder mijn oude simkaart, maar kom steeds uit op het feit dat ik de klantenservice moet bellen. Maar gezien ik geen simkaart heb, lukt dit dus niet. Kunnen jullie mijn simkaart acitveren?

 

Marjolein


Probeer het anders op https://www.tele2.nl/klantenservice#contact via de chatbot. Als je in de chat het zinnetje “medewerker spreken” gebruikt wordt je doorverbonden met een medewerker van vlees en bloed.


 

Probeer het anders op https://www.tele2.nl/klantenservice#contact via de chatbot. Als je in de chat het zinnetje “medewerker spreken” gebruikt wordt je doorverbonden met een medewerker van vlees en bloed.

Hi, 

Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd. Zaterdag, zondag en vandaag. Ik krijg steeds terug “sorry dat we je niet kunnen helpen” en dan word ik naar de community verwezen of een telefoonnummer. Kunnen jullie mij via deze weg alsjeblieft helpen?

 

Marjolein


Marjolein, omdat hier een vraag door iemand was gesteld die ook beantwoord is, kun je beter een eigen topic openen. Anders wordt er overheen gelezen omdat er een vinkje beantwoord bij staat. Denk eraan, de meeste lezers hier zijn ook klanten, die vaak wel goede tips kunnen geven.

Alleen als er van tele2 in een naam staat is het een medewerker van tele2. 


Ah thanks voor de tip! Was inderdaad in de veronderstelling dat ik met een medewerker in gesprek was. Ga mn eigen topic openen:)

 

Thanks!

 

Marjolein


Wat vervelend zeg dat je niemand te pakken krijgt, normaal gesproken hoort dat wel te werken. Als het echt niet lukt om te bellen kun je het eventueel ook nog via https://twitter.com/Tele2Nederland proberen, daar wordt vaak nog wel gereageerd door medewerkers. Succes in je nieuwe topic!


Reageer