Skip to main content

Afgelopen week nieuwe abbonement gehaald bij Tele2, gister de simkaart gekregen maar heb steeds "geen service” staan. gaat om een iphone 6 plus. 

kan natuurlijk ook niet bellen omdat simkaart niet werkt, activeren via de site wilt ook niet lukken krijg ik een vage foutmelding. 


Probeer via de chat. 

Zeg tegen de computer dat je een

Medewerker wilt spreken. 


de chat is alleen maar een witte venster, krijg ik niks op te zien.


Hey @Muh.ast allereerst tof om te horen dat je een abonnement bij ons bent gestart! 

Ik help je direct verder met het activeren van je simkaart. Voordat ik dit mag doen, moet ik een strenge ID-check doen. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens: volledige naam, adres + postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN.

Dan stel ik je daarna 4 vragen over je abonnement. Zodra je die goed hebt beantwoord, activeer ik je simkaart. Stuur me ook even het ICC-nummer van je simkaart mee, want in het systeem staat wel dat er een simkaart actief is.

Meer info over het activeren van je simkaart vind je hier:

Ik zie je berichtje graag verschijnen! 😄