beantwoord

Simkaart activeren zonder oude simkaart - niet kunnen bellen

  • 7 March 2022
  • 2 reacties
  • 112 x bekeken

Hi,

 

Ik probeer al een aantal dagen mijn simkaart te activeren zonder mijn oude simkaart. Ik probeer iemand te spreken bij de chat, maar ik word telkens verwezen naar een telefoonnummer en de community. Ik kan alleen niet bellen aangezien ik dus geen werkende simkaart heb. Kunnen jullie mijn simkaart via deze weg alsjeblieft activeren?

 

Groet,

 

Marjolein

icon

Beste antwoord door eric 7 March 2022, 12:02

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op het forum praat je voornamelijk met andere klanten. Er zijn zeer stricte veiligsheid procedures om sim fraude tegen te gaan. Het snelst is het toch om met een andere telefoon even de klantenservice te bellen. Dan kunnen alle veiligheids vragen door jou direct beantwoord worden.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marjolein, wat @eric zegt klopt helemaal. Telefonisch is het snelst, maar ook hier helpen we je graag met het activeren van je simkaart. Zoals Eric ook zei, moeten we streng zijn. Als ik je simkaart voor je moet activeren, stuur me dan even een privebericht met je 06-nummer, geboortedatum, adres + postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dit zijn de verificatiegegevens die sowieso ik nodig heb. Daarna zullen we een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement.

Lees meer over je simkaart en het activeren hier: 

Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

Reageer