De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Goedendag, ik wil van het afgelopen jaar de specificaties van mijn gebruikte data bekijken. Ik zie dat dat sinds dit jaar standaard in de factuur staat maar in de oudere facturen moet je op ‘Je factuurdetails’ klikken. Ik krijg dan zowel op mijn telefoon als op mijn computer de melding ‘502 bad gateway’. Wat gaat hier mis en weet iemand wat ik eraan kan doen? edwin
Hallo, ik heb 29 juli een bestelling geplaatst ter waarde van €282 alleen bleek de betaling niet doorgekomen te zijn en is die door een medewerker 1 augustus geannuleerd. Daarna vroeg ik aan een medewerker hoelang het zou duren tot dat ik mijn geld terug kreeg waarop ik antwoord kreeg dat het een week zou duren alleen heb ik het nogmaals gevraagd en is het nu opeens 2 weken. Ik ben ook bang dat ik mijn geld niet terug krijg sindsdien er niet werd gevraagd voor een betaalbewijs of elders en mij werd verteld dat het automatisch wordt terugbetaald.
Hoi,Kan iemand mij vertellen of je met de Xiaomi 10 ook kan bellen over wifi met Tele2?Hiervoor bij Hollandse Nieuwe kon het wel met het zelfde toestel.Hoor graag of iemand een oplossing heeft, bedankt alvast!
IK heb 20 mei een bestelling geplaatst. Verlenging abbo met nieuwe telefoon. Na meerdere keren uitstel van levering door post.nl is mijn pakket kwijt?? Contact gehad met tele2 en onderzoek gestart bij postnl. Nu bijna 2 maanden verder en meerdere keren gebeld waarbij ik voor mijn gevoel afgescheept wordt en gemaild waar ik geen reacties op krijg. Nog steeds geen telefoon ontvangen. Inmiddels al flinke kosten gemaakt met bellen. Cashback actie van samsung die liep toen ik bestelde al verlopen. ECHT ZO'N SLECHTE SERVICE DIT TELE2! Is niet mijn fout maar ik ben wel de dupe.Hopelijk leest er iemand mee die mij eens echt kan helpen in plaats van steeds te zeggen komt echt wel goed! Zo'n onderzoek kan toch niet 1,5 maand duren en dan nog als ik zo om me heen vraag of iemand dit ooit meegemaakt heeft zeggen ze allemaal nee zo lang zou je niet hoeven te wachten op je toestel.
Hi, 28 december 2017 heb ik via tele2 een iPhone X aangeschaft. Na bijna 2 jaar trouwe dienst begaf de face ID het op 17 november van dit jaar, dus binnen de garantie. Dit is op 23 november gemeld bij tele2 en is een reparatieverzoek ingediend. Omdat ik de telefoon ook voor het werk gebruik en geen vervangend toestel kreeg, heb ik even gewacht met opsturen tot ik een nieuwe telefoon had en is de defecte iPhone vorige week opgehaald. De Face ID is inderdaad kapot. Echter zegt men nu dat de garantie verlopen is en zouden de kosten (€650!) voor mij zijn. Men gaat uit van de dag waarop de telefoon bij de reparateur binnen is en niet het moment van melden. Kan iemand dit verhaal verifiëren of heeft iemand iets soortgelijk meegemaakt? Hoor het graag!
Hallo, Ik probeer al vanaf half mei tevergeefs in te loggen op MijnTele2. Ik meende mijn wachtwoord te weten, maar kennelijk was dat onjuist. Bijna 4 weken probeer ik nu al mijn wachtwoord te wijzigen door gebruik te maken van de optie "wachtwoord vergeten". Ik krijg telkens keurig een nieuw wachtwoord toegestuurd, maar dat werkt dan vervolgens niet. Ik heb al zeker 4 keer telefonisch gesproken met iemand van de helpdesk. De medewerkers liepen samen met mij alle stappen door en dan nog kon ik niet inloggen. Het laatste advies was: "Probeer het iedere week gewoon nog een keer. Als het over een paar weken nog niet werkt, neem dan nog maar een keer contact met ons op." Hoe lang gaat dit nog duren en gebeurt er achter de schermen wel iets om dit op te lossen?
Beste Tele2ers, In het verleden ben ik klant van Tele2 geweest zoals jullie weten, vanaf deze week kom ik terug en dien ik natuurlijk in mijn Tele2 account de sim te activeren. Vreemd genoeg kon ik begin dit jaar nog wel in mijn Tele2 account en ook in de app… Maar als ik nu inlog logt hij in, maar daarna wordt ik er uit gegooid met de mededeling: Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie. Terwijl ik met hetzelfde account begin dit jaar gewoon kon inloggen en in de app ook, zal wel handig zijn als dit werkend wordt gemaakt als ik mijn sim wil activeren..
Ik heb meerdere facturen gekregen terwijl het abonnement opgezegd is. Hoe zit dit? Eerder heb ik dit onderwerp al aangekaart hier:
Ik heb een tijd terug een nieuwe simkaart ontvangen omdat tele2 is over gegaan op een ander 4g netwerk. Deze had ik miegen activeren, maar niet gedaan. Ik ben hierdoor van het netwerk af (gegooid) en ik kreeg een mail (8-1) dat er een nieuwe kaart onderweg is. Deze is tot op heden niet bezorgd en bij navraag klantenservice ook niet (eens) verstuurd. Medewerker wilde wel kijken of hij dr nieuwe simkaart (die ik vergeten ben te activeren) alsnog kon activeren, maar die had ik niet bijdehand. Na thuiskomst geprobeerd te bellen met klantenservice maar er zijn steeds 26 tot 32 wachtenden voor mij. Ik bel nu met pre-paid telefoon dus het is erg kostbaar om zolang aan de lijn te blijven. Kan iemand alsnog mijn simkaart activeren of mijn huidige (oude)? Zonder dat ik op 32 wachtenden moet wachten? Grt Marieke
Goedemiddag, Ik word de laatste tijd heel veel gebeld door binnenlands, buitenlandse en mobiele nummers die ik niet ken. Ik heb mij al ingeschreven in het Nederlandse bel-me-niet-register wat totaal niet helpt. Welke andere mogelijkheden zijn er en bestaat er in het buitenland ook zoiets, waardoor dit een keer ophoudt? Een ander nummer is ontzettend onhandig.
Waarom staat op mijn factuur internet gebruik kosten als ik GEEN internet heb op mijn mobieltje???
Ongeveer een jaar geleden wilde ik mijn abonnement veranderen, toentertijd kon ik ook al niet inloggen maar is dat gelukt via privéberichten met een medewerker (dank daarvoor). Echter, ik vind het best vervelend dat ik er nu nog steeds niet in kan. Medewerker @Jurrien van Tele2 gaf toen aan mijn probleem neer te leggen bij de juiste afdeling (ik gok IT), maar hier heb ik nooit meer iets van gehoord. Is er wellicht iemand die wel al weet hoe dit op te lossen is? Het volgende heb ik al geprobeerd: - Account opnieuw activeren - Wachtwoord veranderen - Verschillende browsers gebruiken (Chrome, Firefox, Edge) - Incognitovenster gebruiken - Desktop en mobiel gebruiken Bij alles krijg ik nog steeds de melding: "Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.". Het topic van een jaar geleden incl. screenshots: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/inloggen-mijntele2-lukt-niet-65824
Wanneer ik de Mijn Tele2 app open, stopt deze automatisch direct. Dit probleem treedt op sinds de laatste update van de app (versie 3.8.0). Toestel: Nexus 6P OS: Android Oreo 8.1
Hello everyone,I have used the unlimited data subscription since July 2020. I bought the package of 24 months, so the contract will end in July 2022. However, i will have to leave the Netherlands in the summer 2021. Is it possible to terminate this 2-year contract after only 1 year of using it? What are the consequences if there are any? Thank you in advance.
Krijg net bericht dat er geld berekend word voor buiten bundel kosten, ik kan niet zien wat of van wie. Het blijft nu oplopen hoe kan ik dit stoppen? Telefonisch en per app zijn jullie niet te bereiken? Stop er per direct mee
I have my contract for a half year already, but can't use any service outside the Netherlands. Tried rebooting network settings, roaming settings, didn't work. Called to support and they told me that it should work, on their side it looks like I should have service in EU. My friend and I has the same issue. Both android and iOS.
Ik heb een vraag zou iemand mijn telefoonnummer alsnog goed kunnen instellen.ik ben van hollandsnieuwe overgestapt naar tele2 met nummerbehoud nu blijkt dat ik niet bereikbaar ben door mensen die via hollandsnieuwe bellen (en volgens mij ook mensen via vodafone) daar kwam ik achter omdat mijn dochter hollandsnieuwe heeft.Nu blijkt dat als ik de oude simkaart in een telefoon doe dat dan het nummer overgaat op deze telefoon maar alleen als mijn dochter mij probeert te bellen (zij heeft dus hollandsnieuwe waarschijnlijk ook iemand met vodafone) bel ik via andere provider of huis telefoon komt hij wel op de sim van tele2 binnen en ik kan ook gewoon bellen en internet werkt goed ook sms ontvang ik gewoon.Nu is mij verteld dat er iets niet goed gegaan zou zijn met met het overzetten van mijn nummer naar tele2Hierbij hoop ik dat er iemand is die dat voor mij in orde kan makenAlvast bedanktLouis
Hoi,Ik heb 80% van mijn onbeperkt internet abonnement verbruikt maar kan geen bundel toevoegen via de app of site.Voorheen kon dit via sms maar dat kan nu ook niet meer?Zijn er nog andere manieren om op te waarderen?Aangezien ik vaak onderweg ben, ben ik erg afhankelijk van mijn internet. Ik zou het fijn vinden om ook de opties te weten om op te waarderen, stel dat ik onderweg ben en mijn internet is onverwachts op. Ik hoop dat dan de optie om op te waarderen via sms wel weer beschikbaar is of blijft deze weg?Maar voor nu zou ik graag zo snel mogelijk weer willen opwaarderen. Mvg,
Ik ben al 2 dagen in New York en ik heb geen telefonisch bereik. Provider is niet zicjtbaar en kan niet bellen of mobiel internet. Dit heb ik allemaal geprobeerd Toestelhulp doorlopen - wijzigingen worden niet opgeslagen Opnieuw opstarten (tig keer Sim instellen op buitenland Roaming aan 4g 3g 2g geprobeerd APN opnieuw instellen - wordt niet opgeslagen Mms en provider opnieuw instellen nav een sms van Tele2, 'installatie mislukt' Netwerk zoeken - vond niks Ik begin t zat te worden. Iemand een idee?
I bought an Iphone 14 promax which worth 460 euros on your website in 10th January and it was cancelled automatically in 14th January. Therefore I dialed your hotline and wanted for my refund. Your staffs promised me that my money would come back in 2 weeks. But nothing happened in January 26th. So I dialed again and ask for a explanation, but your staffs said that my money would come back till January 27th. But also there was nothing come back to my account in that day. During this period, I dialed the hotline again and again and eventually your staff established a case and provide me a number to wait for another 2 weeks. I feel very disappointed with your customer services because it can be seen as an action that against the contract rules. I am just a student who is now depend on my living fees. But now 460 euros has gone and half of my money disappeared. If your company failed to help protect my right and get my money back by March 14th, I will sue you in the court and make complai
Goedendag,Ik heb al een aantal jaar 2 telefoonnummers van tele2 met allebei dezelfde e-mailadres (account).De nieuwe app heb ik geinstalleerd en er is nu nog maar 1 telefoonnummer te zien.Wat kan ik doen om beide telefoonnummers te zien?
Sinds twee dagen kan ik niet SMS sturen. Ik krijg error 38. Weet iemand wat dat is? En hoe op te lossen.
Beste lezer, Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt 6 juni af.Nu wil ik hier een nieuw abonnement kopen met toestel, omdat mijn huidige toestel oud en versleten is.Ik vraag me af vanaf wanneer ik mijn abonnement al kan bestellen en of ik dan meteen mijn toestel al opgestuurd krijg. Mvg,Bram
Hallo ik heb mijn abonnement verlengd met nummer behoud en het gaat om de Samsung Galaxy S22 Ultra. Ik wil meedoen met de actie gratis Samsung Galaxy Buds Pro maar vind de procedure erg ingewikkeld. Mijn vraag is of iemand weet hoe je die aan kan vragen.
Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.