Skip to main content
Antwoord

Kan simkaart niet activeren

  • August 18, 2023
  • 2 reacties
  • 76 x bekeken

Hi, ik heb een nieuwe simkaart maar ben de vorige helaas verloren. Ik kan niet bellen om de nieuwe te activeren. Ik hoop dat u mij verder kan helpen. Mvg 

Beste antwoord door HajarK

Hi @imane1992 

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen en dat de simkaart is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren!

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • August 19, 2023

Bellen met een andere telefoon is het snelst op zaterdag.  Zondag is de klantenservice zelfs gesloten.


HajarK
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2023

Hi @imane1992 

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen en dat de simkaart is geactiveerd. Hopelijk werkt alles naar behoren!